خانهاخبار
گوشی Vivo U20 با اسنپدراگون 675 اول آذر معرفی می‌شود

گوشی Vivo U20 با اسنپدراگون 675 اول آذر معرفی می‌شود

ویوو رسما با انتشار پوستری اعلام کرد که دومین گوشی از خانواده تلفن‌های U خود را در تاریخ یک آذر معرفی خواهد کرد. این دستگاه Vivo U20 نام دارد و از اسنپدراگون 675 استفاده می‌کند.
۱۳۹۸/۸/۲۵

شرکت Vivo چند وقت پیش، در ماه سپتامبر، اولین تلفن هوشمند از سری U را با نام Vivo U10 برای بازار هند معرفی کرد. حالا این شرکت آماده است تا دومین دستگاه از این سری را با نام Vivo U20 روانه بازار کند. در ادامه با ما همراه باشید.

ویوو تایید کرده که گوشی بعدی سری U تحت عنوان U20 در تاریخ ۲۲ نوامبر (۱ آذر) در هند معرفی می‌شود. این شرکت می‌گوید که گوشی مذکور را به صورت انحصاری از طریق فروشگاه آمازون به فروش می‌رساند.

ویوو اکنون در کنار اعلام تاریخ عرضه Vivo U20 بخشی از مشخصات و ویژگی‌های این گوشی هوشمند را نیز اعلام کرده است. با توجه به تصویر تبلیغاتی U20، این موبایل از طراحی ناچ قطره‌ای برای دوربین سلفی خود استفاده می‌کند.

اگرچه فعلا جزئیاتی پیرامون نمایشگر این گوشی در دسترس نیست، اما انتظار داریم که با صفحه نمایشی با رزولوشن +FHD طرف باشیم. ویوو تایید کرده است که U20 از پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۷۵ بهره می‌برد.

image

اگر با Vivo U10 آشنا باشید، می‌دانید که آن دستگاه از اسنپدراگون ۶۶۵ استفاده می‌کرد، در نتیجه این گوشی، همان طور که از نامش پیداست، قدرت بیشتری نسبت به تلفن قبلی این خانواده دارد. Vivo U20 همچنین سومین تلفن هوشمند این شرکت است که پس از Vivo V15 Pro و Vivo V17 Pro با اسنپدراگون ۶۷۵ به بازار خواهد آمد.

ویوو می‌گوید این تلفن هوشمند حداکثر ۶ گیگابایت رم دارد، و اگرچه هنوز تایید نشده، اما انتظار داریم که این دستگاه حداقل در دو مدل با ۴ گیگ رم + ۶۴ گیگ حافظه داخلی و ۶ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی روانه بازار شود.

در تصویر تبلیغاتی ویوو پیداست که این موبایل در قاب پشتی خود دوربینی سه‌گانه دارد که لنزهای آن با چینش عمودی در سمت چپ بدنه قرار گرفته است. همچنین در قاب عقب دستگاه حسگر فیزیکی اثر انگشت نیز دیده می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)