خانهاخبار
گوشی Realme 5s در تاریخ 20 نوامبر معرفی می‌شود

گوشی Realme 5s در تاریخ 20 نوامبر معرفی می‌شود

شرکت ریلمی قصد دارد از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی کند. گوشی Realme 5s در تاریخ 20 نوامبر در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.
۱۳۹۸/۸/۲۲

در تاریخ 20 نوامبر شرکت ریلمی از گوشی X20 پرو در کشور هند رونمایی می‌کند. علاوه بر این گوشی هوشمند، باید منتظر معرفی گوشی Realme 5S نیز باشیم. بر اساس تصویری که از این دستگاه در Flipkart منتشر شده، ریلمی برای محصول آینده خود از الگوی الماسی شکل روی پنل پشتی آن استفاده می‌کند. در این بخش شاهد حضور دوربین اصلی چهارگانه به همراه سنسور اثر انگشت خواهیم بود. سنسور اصلی این دوربین، 48 مگاپیکسلی است.

در حال حاضر تصویری از پنل جلویی این اسمارت فون در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است. انتظار می‌رود این دستگاه مانند ریلمی 5 و ریلمی 5 پرو دارای برش نمایشگر قطره‌ای باشد. بر اساس اسکرین شات منتشر شده، گوشی Realme 5s به همراه ریلمی X2 پرو در تاریخ 20 نوامبر از راه می‌رسد.

image

گوشی ریلمی 5 به دوربین اصلی چهارگانه با سنسور 12 مگاپیکسلی مجهز شده و ریلمی 5 پرو از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی بهره می‌برد. گوشی ریلمی 5s در میان این دو اسمارت فون قرار می‌گیرد. گوشی Realme 5 برای تامین قدرت خود از چیپست اسنپدراگون 665 استفاده می‌کند و نسخه پرو آن دارای پردازنده اسنپدراگون 712 است. این احتمال وجود دارد که ریلمی برای تامین قدرت محصول جدید خود از پردازنده اسنپدراگون 675 و یا اسنپدراگون 710 استفاده کند. این گوشی هوشمند در گذشته نه چندان دور در کشور تایلند موفق به کسب تاییدیه NBTC شده بود که خبر از شماره مدل RMX1925 آن می‌داد. انتظار می‌رود در آینده مشخصات بیشتری از این محصول در فضای مجازی منتشر شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)