خانهاخبار
مکبوک پرو 16 اینچی اپل آماده معرفی است و جایگزین مکبوک 15 اینچی می‌شود

مکبوک پرو 16 اینچی اپل آماده معرفی است و جایگزین مکبوک 15 اینچی می‌شود

مطابق گزارش جدید نشریه بلومبرگ، اپل آماده است که امروز یا فردا از مک‌بوک پرو 16 اینچی جدید خود رونمایی کند. گفته می‌شود که این دستگاه جایگزین مک‌بوک پرو 15 اینچی کوپرتینویی‌ها خواهد شد.
۱۳۹۸/۸/۲۲

بر اساس گزارش جدید بلومبرگ، مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی اپل قرار است با قیمت پایه ۲۳۹۹ دلار جایگزین مک‌بوک پرو ۱۵ اینچی این شرکت شود. این دستگاه پس از مک‌بوک پرو ۱۷ اینچی که در سال ۲۰۱۲ از رده خارج شد، بزرگ‌ترین مک‌بوک کوپرتینویی‌ها به حساب می‌آید. قیمت لپتاپ جدید اپل مشابه مدل ۱۵ اینچی آن خواهد بود.

در گزارش‌های قبلی گفته شده بود که مک‌بوک ۱۶ اینچی با قیمتی بالاتر در کنار مدل ۱۵ اینچی موجود فروخته خواهد شد، اما حالا با توجه به قیمت مشابه این دو دستگاه سناریوی قبلی دیگر چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.

گفته می‌شود که مک‌بوک پرو جدید اپل کیبورد «قابل اعتمادتری» دارد. پیش‌تر در گزارش‌ها آمده بود که این شرکت می‌خواهد کیبورد مشکل‌ساز پروانه‌ای را با کیبورد قیچی تعویض کند. این دستگاه همچنین نمایشگر روشن‌تری دارد و به گفته بلومبرگ از این نظر می‌تواند برای کسانی که کار ویرایش عکس و ویدیو یا توسعه بازی و نرم‌افزار انجام می‌دهند جذاب باشد.

بلومبرگ می‌گوید مک‌بوک ۱۶ اینچی اپل آماده معرفی است و احتمالا روز چهارشنبه (به وقت آمریکا) رونمایی خواهد شد. در ادامه مک پرو نیز در تاریخی در حوالی ماه دسامبر معرفی می‌شود.

اپل هفته جاری جلسه‌ای خصوصی در شهر نیویورک برگزار کرده بود تا احتمالا نمونه‌های مک‌بوک جدید خود را برای بررسی به رسانه‌ها بدهد. اکنون انتظار داریم این شرکت مک‌بوک ۱۶ اینچی خود را از طریق عرضه‌ای رسانه‌ای معرفی کند، چرا که تا پایان سال انتظار نداریم رویداد دیگری توسط این شرکت برگزار شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)