خانهاخبار
فرصت استفاده از تخفیف ویژه‌ی جی‌اس‌امی‌ها در رویداد قزوین جشنواره وب و موبایل ایران را از دست ندهید!

فرصت استفاده از تخفیف ویژه‌ی جی‌اس‌امی‌ها در رویداد قزوین جشنواره وب و موبایل ایران را از دست ندهید!

هفت شهر، بخش تازه‌ای است که امسال به جشنواره وب و موبایل ایران اضافه شده است. هفت شهر که از این به بعد به عنوان یکی از بخش‌های جنبی جشنواره ادامه خواهد داشت، در راستای کمک به توسعه اکوسیستم استارتاپی شهرستان‌ها راه‌اندازی شده و سعی دارد با الهام گرفتن از هویت و رویکرد اصلی جشنواره، و با برگزاری رویدادهایی در گوشه‌وکنار کشور عزیزمان ایران، به انتقال دانش و تبادل تجربه به نسل دوم اکوسیستم استارتاپی ایران کمک کند.
۱۳۹۸/۸/۲۱

image

 

چهارمین رویداد هفت شهر، بعد از حضور در مشهد، اصفهان و رشت حالا روز پنجشنبه ۲۳ آبان ۹۸ در شهر قزوین برگزار می‌گردد. در این رویداد علاوه بر معرفی استارتاپ‌های برتر قزوین و سخنرانی‌های انتقال تجربه مدیران کسب و کارهای برتر کشور، پنل‌های جذابی را شاهد خواهیم بود.

image

 

مهمان ویژه‌ی این رویداد نیز حمید محمدی، مدیرعامل دیجی‌کالا خواهد بود و این فرصت را دارید تا از نزدیک با مدیران ارشد دیجی‌کالا تعامل داشته باشید. همچنین در این رویداد سید محمد موسوی، مدیرعامل گروه فیروز، نیز سخنرانی خواهد داشت تا از سال‌ها تجربه‌ی خود در مدیریت شرکت فیروز بگوید. بنیانگذار شرکت قاصدک ۲۴، مدیران ارشد اسنپ و فعالان استارتاپی قزوین حضور خواهند داشت.

جی‌اس‌ام نیز به عنوان حامی رسانه‌ای این رویداد در شهر قزوین حضور خواهد داشت و می‌توانید با استفاده از کد تخفیف gsm تا ۷۰ درصد تخفیف خرید بلیط ورودی این مراسم را دریافت کنید. دقت داشته باشید که تعداد این کد تخفیف محدود بوده و اولویت با کسانی است که زودتر ثبت‌نام کنند. 

صفحه ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر

کد تخفیف: gsm

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)