خانهاخبار
دوربین سلفی گلکسی S11 در مرکز نمایشگر قرار می‌گیرد

دوربین سلفی گلکسی S11 در مرکز نمایشگر قرار می‌گیرد

اطلاعات جدیدی در رابطه با گوشی‌های سری گلکسی S11 سامسونگ در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته که خبر از حضور حفره در مرکز نمایشگر این محصولات می‌دهد.
۱۳۹۸/۸/۲۱

در ابتدا سامسونگ از ویژگی‌های گوشی‌های سری گلکسی S در گوشی‌های سری گلکسی نوت استفاده می‌کرد؛ با این حال در سال‌های اخیر این موضوع تغییر کرده است. در حقیقت گوشی‌های سری نوت روی محصولات سری گلکسی S تاثیر می‌گذارند. در اوایل سال جاری میلادی شاهد رونمایی از گوشی‌های سری گلکسی اس 10 بودیم. این گوشی‌های هوشمند مانند گلکسی نوت 9 دارای دوربین اصلی با چیدمان افقی هستند. سال گذشته نیز گلکسی S9 پلاس با دوربین اصلی دوگانه وارد بازار شد، ویژگی که ابتدا در گلکسی نوت 8 حضور داشت. حال به نظر می‌رسد گلکسی S11 به یک ویژگی گلکسی نوت 10 مجهز می‌شود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی Ice Universe، چیدمان دوربین سلفی در گوشی‌های سری گلکسی اس 11 در مقایسه با نسل گذشته تغییر خواهد کرد. این محصولات دارای حفره در مرکز نمایشگر مشابه با گوشی‌های سری گلکسی نوت 10 خواهند بود، البته اندازه این حفره کاهش پیدا می‌کند. این منبع اطلاعات بیشتری از سنسور مورد استفاده در دوربین سلفی این گوشی‌های هوشمند منتشر نکرده؛ با این حال از حضور نمایشگر با نسبت تصویر کشیده‌تر و همچنین حاشیه‌های کمتر آن خبر داده است. با توجه به این موضوع، سامسونگ می‌تواند ابعاد نمایشگر را بدون تغییر چندانی در اندازه کلی دستگاه؛ افزایش دهد.

image

چند روز پیش گزارشی به اینترنت راه پیدا کرد و ابعاد نمایشگر گوشی‌های سری گلکسی اس 11 سامسونگ را در اختیار رسانه‌ها قرار داد. گلکسی S11 پلاس به صفحه نمایش 6.9 اینچی مجهز می‌شود. گلکسی اس 11 و گلکسی S11e به ترتیب دارای نمایشگر 6.7 و 6.2 اینچی خواهند بود. تمام این محصولات از صفحه نمایش خمیده بهره می‌برند و خبری از نمایشگر مسطح در گلکسی S11e نیست. در حال حاضر گلکسی S10 پلاس و گلکسی S10 به ترتیب به نمایشگرهای 6.4 و 6.1 اینچی خمیده مجهز شده‌اند و گلکسی S10e دارای صفحه نمایش مسطح 5.8 اینچی است.

سامسونگ علاوه بر تغییر ابعاد نمایشگر و همچنین محل قرارگیری دوربین سلفی، بهبودهایی را برای دوربین اصلی این محصولات نیز در نظر گرفته است. انتظار می‌رود گوشی‌های گلکسی S11 و گلکسی اس 11 پلاس به دوربین اصلی چهارگانه مجهز شوند. سنسور اصلی این دوربین‌ 108 مگاپیکسلی خواهد بود که با استفاده از فناوری پیکسل باینینگ قادر به ثبت تصاویر 27 و یا 13.5 مگاپیکسلی است. این فناوری باعث افزایش کیفیت تصاویر در شرایط نوری ضعیف می‌شود. بر اساس گزارش‌ها، این محصولات از سنسور اولترا واید جدید بهره می‌برند. سنسور سوم احتمالا ToF بوده که قادر به ثبت دقیق‌تر اطلاعات عمقی است.

image

سنسور چهارم مورد استفاده در گوشی‌های گلکسی S11 و S11 پلاس به صورت تله فوتو در نظر گرفته می‌شود که البته بهبودهای زیادی نسبت به نسل کنونی این پرچمداران خواهند داشت. این محصولات به سنسور پریسکوپی مجهز می‌شوند که زوم اپتیکال 5 برابری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. انتظار می‌رود این سنسور قادر به زوم هیبریدی 10 یا 15 برابری باشد و زوم دیجیتال آن نیز به 50 برابر برسد. گلکسی S11e به دوربین اصلی سه گانه مجهز می‌شود. سنسور اصلی آن 108 مگاپیکسلی بوده که توسط یک سنسور اولترا واید همراهی می‌شود. در رابطه با سنسور سوم دوربین این اسمارت فون اطلاعاتی منتشر نشده است.

گوشی‌های سری گلکسی S11 برای تامین قدرت خود از پردازنده اگزینوس 990 و یا اسنپدراگون 865 استفاده خواهند کرد. این محصولات از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می‌کنند که البته گلکسی S11 و گلکسی S11e در نسخه‌های 4G LTE نیز وارد بازار می‌شوند. انتظار می‌رود گلکسی S11e در نسخه پایه دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی باشد و گوشی‌های گلکسی S11 و گلکسی اس 11 پلاس در نسخه پایه به 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شوند. این محصولات از سیستم عامل پیش فرض اندروید 10 به همراه رابط کاربری One UI 2.1 بهره می‌برند.

بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده، این گوشی‌های هوشمند به باتری با ظرفیت بالاتری در مقایسه با نسل کنونی خود مجهز می‌شوند. در حالی که گلکسی S10e به باتری 3100 میلی آمپر ساعتی مجهز شده، گلکسی S11e دارای باتری 4000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. گلکسی اس 11 برای تامین انرژی خود از یک باتری 4400 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که در مقایسه با باتری 3400 میلی آمپر ساعتی گلکسی S10، ظرفیت بسیار بالاتری دارد. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با ظرفیت باتری گلکسی S11 پلاس در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است؛ با این حال انتظار می‌رود سامسونگ آن را به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)