خانهاخبار
رنگ‌های گوشی Vivo S5 در رندر جدید آن مشخص شد

رنگ‌های گوشی Vivo S5 در رندر جدید آن مشخص شد

شرکت Vivo با انتشار رندر جدیدی از مدل‌های رنگی تلفن هوشمند Vivo S5 خبر داد. این دستگاه قرار است پنج‌شنبه همین هفته عرضه شود.
۱۳۹۸/۸/۲۱

شرکت Vivo پنج‌شنبه همین هفته می‌خواهد از سری تلفن‌های هوشمند جدید خود موسوم به Vivo S5 رونمایی کند. شایعات حاکی از آن است که این سری دو شامل دو گوشی خواهد بود: Vivo S5 و Vivo S5 Pro. حالا امروز رندر تازه‌ای توسط خود این شرکت از Vivo S5 منتشر شده که دو مدل رنگی آن را نشان می‌دهد.

همان طور که در تصویر زیر می‌بینید، گوشی Vivo S5 حداقل در دو رنگ آبی تیره و آبی روشنی که با صورتی ترکیب شده است به بازار می‌آید. در بخش جلویی این گوشی شاهد حضور دوربینی به صورت حفره‌ای هستیم. در بخش عقب نیز دوربینی سه‌گانه با چینش الماسی دیده می‌شود که همراه با یک فلش LED تعبیه شده است. البته لنز چهارمی هم در قاب پشتی این گوشی قرار دارد که زیر ماژول اصلی دوربین مشاهده می‌شود.

Vivo S5 احتمالا نمایشگری ۶.۴۴ اینچی از نوع آمولد با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل خواهد داشت. نسبت تصویر این صفحه نمایش ۲۰:۹ است و بالای سمت چپ آن دوربین سلفی قرار دارد. این تلفن هوشمند احتمالا از پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۷۱۲ استفاده می‌کند که سرعت کلاکی معادل ۲.۳ گیگاهرتز دارد. رم Vivo S5 هشت گیگ و حافظه داخلی آن ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگ در نظر گرفته شده و قادر به استفاده از کارت حافظه نخواهید بود.

دوربین عقب Vivo S5 از سنسورهای ۴۸ + ۸ + ۵ + ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. دوربین سلفی نیز سنسوری ۳۲ مگاپیکسلی است. گوشی جدید شرکت Vivo یک باتری ۴۰۱۰ میلی آمپر ساعتی خواهد داشت که از قابلیت شارژ سریع ۲۲.۵ واتی پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، Vivo S5 به حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌ای مجهز می‌شود.

این دستگاه همتای ضعیف‌تری با شماره مدل V1945A/T نیز دارد. گزارشات می‌گویند در بازارهایی که این مدل عرضه خواهد شد، مدل اصلی با برند پرو به بازار می‌آید. با این حال هنوز چیزی به طور دقیق مشخص نیست. گفته می‌شود که مدل V1945A/T احتمالا در بازارهایی مثل بازار روسیه تحت عنوان Vivo V17 عرضه خواهد شد. قیمت هیچ یک از دو گوشی جدید Vivo هنوز اعلام نشده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)