خانهاخبار
احتمال رونمایی از نوکیا 8.2 5G در MWC 2020

احتمال رونمایی از نوکیا 8.2 5G در MWC 2020

تا به امروز شایعات زیادی در رابطه با گوشی نوکیا 8.2 به اینترنت راه پیدا کرده است. بر اساس گزارشی جدید، این گوشی هوشمند تنها در نسخه 5G و در MWC 2020 معرفی می‌شود.
۱۳۹۸/۸/۲۰

بر اساس شایعات، گوشی نوکیا 8.2 5G به چیپست اسنپدراگون 735 مجهز می‌شود و یک گوشی مهم برای شرکت HMD Global است. گزارش‌ها به این موضوع اشاره می‌کنند که با یک گوشی میان رده قدرتمند روبه‌رو هستیم و نوکیا 8.2 به عنوان یک پرچمدار وارد بازار نمی‌شود. شایعات گذشته خبر از عرضه این اسمارت فون در دو نسخه 4G و 5G داده بودند؛ با این حال گزارش جدیدی از سوی Nokia Power User در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته که خبر از معرفی این گوشی هوشمند تنها در نسخه 5G می‌دهد. این دستگاه در کنگره جهانی موبایل 2020 در فوریه سال آینده میلادی در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

گفته شده نوکیا به دنبال رونمایی از نسخه پلاس این گوشی هوشمند نیست. این احتمال وجود دارد که نوکیا 8.2 در بازارهای مختلف با نام‌های متفاوتی برای فروش عرضه شود. همانطور که گفته شد، این اسمارت فون تنها در نسخه 5G به فروش می‌رسد و خبری از عرضه نسخه 4G آن نیست. در هفته‌های گذشته شاهد افشای مشخصات نوکیا 8.2 5G بودیم. در ادامه به بررسی این شایعات می‌پردازیم.

image

نوکیا 8.2 5G اولین گوشی‌ هوشمند این شرکت با نمایشگر بدون بریدگی و حفره محسوب می‌شود و از دوربین سلفی پاپ آپ بهره می‌برد. شایعات به استفاده از دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در آن اشاره کرده‌اند. قدرت این دستگاه توسط پردازنده کوالکام اسنپدراگون 735 تامین می‌شود. این چیپست به عنوان جایگزین پردازنده 8 نانومتری اسنپدراگون 730 معرفی خواهد شد. این پردازنده دارای مودم 5G خواهد بود.

گوشی نوکیا 8.2 5G در سه مدل وارد بازار می‌شود. نسخه پایه این اسمارت فون دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. مدل دوم از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد و بالاترین نسخه، دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی است. احتمالا نوکیا 8.2 5G اولین گوشی هوشمند این شرکت فنلاندی مجهز به 8 گیگابایت رم باشد. روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی چهارگانه درون یک المان دایره‌ای شکل قرار می‌گیرد که سنسور اصلی آن، 64 مگاپیکسلی است. شایعات به قیمت 500 دلاری این گوشی هوشمند اشاره کرده‌اند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۸/۸/۲۱
دوربین و همه چی 8.2 توپه. افسوس قیمتش 10 میلیونه!