خانهاخبار
گوشی شارپ AQUOS V رسما معرفی شد

گوشی شارپ AQUOS V رسما معرفی شد

گوشی شارپ AQUOS V از راه رسید. این گوشی هوشمند برای تامین قدرت خود به چیپست اسنپدراگون 835 مجهز شده است.
۱۳۹۸/۸/۲۰

شرکت ژاپنی شارپ تا به امروز چندین گوشی هوشمند با برند خود وارد بازار کرده است. امروز این شرکت از اسمارت فون جدیدی در کشور تایوانی با نام شارپ AQUOS V رونمایی کرده است. در ماه‌های گذشته شاهد افشای اطلاعات زیادی از این محصول بودیم. شارپ برای تامین قدرت این گوشی هوشمند خود از یک پردازنده قدیمی، کوالکام اسنپدراگون 835 استفاده کرده است. این پردازنده 8 هسته‌ای 10 نانومتری در سال 2017 وارد دنیای گوشی‌های هوشمند شده بود.

گوشی شارپ AQUOS V به صفحه نمایش 5.39 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز شده است. پردازنده اسنپدراگون 835 مورد استفاده در این اسمارت فون توسط 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود و همچنین قادر به پشتیبانی از کارت حافظه خارجی با حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت است. روی پنل پشتی این محصول شارپ شاهد خودنمایی دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 13 مگاپیکسلی هستیم. کاربران این گوشی هوشمند برای ثبت تصاویر سلفی و همچنین تماس‌های تصویری باید از یک سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده کنند.

image

گوشی شارپ آکواس V از جک 3.5 میلی‌متری هدفون بهره می‌برد و پنل پشتی آن سنسور اثر انگشت را میزبانی می‌کند. این دستگاه دارای بلوتوث 5.0 است. شارپ برای تامین قدرت این اسمارت فون از یک باتری 3126 میلی‌ آمپر ساعتی استفاده کرده که کاربران برای شارژ آن باید از پورت USB Type-C استفاده کنند. شارپ آکواس وی به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید 9 پای بهره می‌برد. قیمت در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند در بازار تایوان برابر با 230 دلار است. انتظار می‌رود در آینده نزدیک این دستگاه برای فروش در کشورهای اروپایی نیز عرضه شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)