خانهاخبار
افشای اطلاعاتی از ابعاد نمایشگر گوشی‌های سری گلکسی S11

افشای اطلاعاتی از ابعاد نمایشگر گوشی‌های سری گلکسی S11

اطلاعات جدیدی در رابطه با گوشی‌های سری گلکسی S11 سامسونگ فاش شده که به ابعاد صفحه نمایش این محصولات اشاره می‌کند.
۱۳۹۸/۸/۲۰

در هفته‌های اخیر شاهد افشای اطلاعات زیادی در رابطه با پرچمداران سال آینده سامسونگ بودیم. به نظر می‌رسد طراحی این گوشی‌های هوشمند نهایی شده و همچنین این شرکت توسعه نرم افزار نسخه مخصوص ایالات متحده آمریکا آن‌ها را آغاز کرده است. در حالی که اطلاعاتی در رابطه با ظرفیت باتری و همچنین دوربین اصلی این محصولات به اینترنت راه پیدا کرده بود، هم اکنون افشاگر معروف، ایوان بلس اطلاعاتی در رابطه با صفحه نمایش آن‌ها منتشر کرده است.

سامسونگ سال جاری میلادی از سه گوشی هوشمند از سری گلکسی اس 10 رونمایی کرد. این محصولات از شبکه ارتباطی 4G LTE پشتیبانی می‌کنند. بر اساس گفته بلس، سال آینده پرچمداران این شرکت کره‌ای قادر به پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G خواهند بود. علاوه بر این موضوع، سامسونگ قصد دارد تغییراتی را در گوشی‌های سری گلکسی S11 اعمال کند. این گوشی‌های هوشمند به صفحه نمایش بزرگتری در مقایسه با نسل کنونی خود مجهز می‌شوند.

گلکسی S10 پلاس و گلکسی S10 5G به ترتیب دارای صفحه نمایش 6.4 و 6.75 اینچی هستند، حال ایوان بلس به نمایشگر 6.9 اینچی گلکسی S11 پلاس اشاره کرده است. انتظار می‌رود نسل آینده پرچمداران سامسونگ دارای نمایشگر با نسبت تصویر کشیده باشند که این موضوع باعث می‌شود اندازه کلی آن‌ها در مقایسه با گوشی‌های سری گلکسی اس 10 تغییرات زیادی نداشته باشند. این احتمال وجود دارد که سامسونگ این محصولات را به نمایشگر 90 و یا 120 هرتزی مجهز کند. شایعات به تجهیز گوشی وان پلاس 8 پرو به صفحه نمایش 120 هرتزی اشاره می‌کنند؛ بنابراین سامسونگ نیز باید تغییراتی در پرچمداران آینده خود اعمال کند.

image

گلکسی اس 11 سال آینده میلادی به جای گلکسی S10 وارد بازار می‌شود. در حالی که گلکسی اس 10 از نمایشگر 6.1 اینچی بهره می‌برد، گلکسی S11 به صفحه نمایش 6.7 اینچی مجهز خواهد شد. این دستگاه دارای پنل خمیده و نسبت تصویر کشیده‌تر است. این گوشی هوشمند مانند نسخه پلاس، از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی می‌کند، البته این نسخه به صورت سفارشی و در برخی بازارها برای فروش عرضه می‌شود. کاربران در اکثر نقاط جهان به مدل 4G گلکسی S11 دسترسی خواهند داشت.

در صورتی که سامسونگ تغییری در رویه نام‌گذاری محصولات خود ایجاد نکند، سال آینده با گوشی گلکسی S11e ملاقات خواهیم کرد. این گوشی هوشمند به عنوان رقیب آیفون 11 وارد بازار می‌شود. در حالی که گلکسی S10e به صفحه نمایش 5.8 اینچی مسطح مجهز شده، گوشی جایگزین آن از نمایشگر 6.2 و یا 6.4 اینچی خمیده بهره می‌برد. این گوشی هوشمند سامسونگ نیز در دو نسخه با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G و 4G LTE وارد بازار می‌شود. انتظار می‌رود گوشی‌های سری گلکسی S11 در نیمه دوم فوریه 2020 در معرض دید عموم قرار بگیرند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)