خانهاخبار
هوآوی Y9s با دوربین سه‌گانه و نمایشگر تمام صفحه معرفی شد

هوآوی Y9s با دوربین سه‌گانه و نمایشگر تمام صفحه معرفی شد

میان‌رده جدید هوآوی با نام Y9s رسما معرفی شد. این دستگاه دوربینی سه‌گانه و نمایشگری تمام صفحه دارد که با قیمتی 240 دلاری گزینه‌ای مناسب برای مصارف میان‌رده به حساب می‌آید.
۱۳۹۸/۸/۱۹

هوآوی اخیرا از میان‌رده جدیدی رونمایی کرده که در واقع همان Honor 9X Pro است. منتها این دستگاه حالا به جای چیپست Kirin 810 از چیپست Kirin 710F استفاده می‌کند. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

گوشی جدید هوآوی که Y9s نام دارد مجهز به نمایشگری ۶.۵۹ اینچی با رزولوشن 1080p و تراکم پیکسل ۳۹۱ پیکسل بر هر اینچ است. این صفحه نمایش ناچ ندارد و از دوربین سلفی با مکانیزم پاپ‌آپ استفاده می‌کند، در نتیجه نسبت صفحه به بدنه آن ۹۱ درصد است.

در زیر پوشش بدنه هوآوی Y9s چیپست Kirin 710F به همراه ۶ گیگابایت رم قرار گرفته. این تلفن هوشمند از EMUI 9.1 استفاده می‌کند که مبتنی بر اندروید ۹ پای ساخته شده است. هوآوی Y9s به طور پیش‌فرض ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد که می‌توانید آن را با کمک کارت حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت ارتقا دهید.

image

در بخش دوربین، هوآوی از ماژولی سه‌گانه استفاده کرده که شامل یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی است. Y9s برای دوربین سلفی نیز از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

هوآوی Y9s در سمت راست بدنه از حسگر اثر انگشت فیزیکی استفاده می‌کند که زیر دکمه پاور و پایین‌تر از دکمه‌های تنظیم صدا قرار گرفته است. این تلفن هوشمند در دو رنگ مشکی نیمه‌شب و آبی کریستالی به بازار می‌آید. ظرفیت باتری این گوشی ۴ هزار میلی آمپر ساعت است و از طریق پورت USB-C شارژ می‌شود.

هوآوی Y9s را با قیمت ۲۳۹ دلار روانه بازار کرده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Mahdi MB

۱۳۹۸/۹/۲
فک کنم حدود ۵ تومن باشه

امیر حقیقی

۱۳۹۸/۸/۱۹
اگه بیاد میخرمش امیدوارم قیمتش چیز عجیب غریبی نشه تو ایران