خانهاخبار
مشخصات اوپو Reno 3 فاش شد

مشخصات اوپو Reno 3 فاش شد

مشخصات فنی و قیمت گوشی اوپو Reno 3 لو رفت. این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.5 اینچی امولد مجهز می‌شود.
۱۳۹۸/۸/۱۸

اوپو در ماه سپتامبر از سه گوشی هوشمند از سری Reno2 در کشور چین رونمایی کرد و در ماه گذشته میلادی نیز شاهد معرفی گوشی اوپو Reno Ace بودیم. بر اساس جدیدترین شایعات، این شرکت چینی در حال توسعه نسل جدید این گوشی هوشمند است. به تازگی مشخصات و همچنین قیمت گوشی اوپو Reno 3 در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته که در ادامه آن‌ها را با یکدیگر مرور می‌کنیم.

به نظر می‌رسد گوشی اوپو Reno 3 به صفحه نمایش 6.5 اینچی AMOLED با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز می‌شود. این صفحه نمایش دارای رفرش ریت 90 هرتز بوده و زیر آن سنسور اثر انگشت قرار می‌گیرد. گفته می‌شود اوپو برای این گوشی هوشمند خود دوربین اصلی چهارگانه در نظر می‌گیرد. سنسور اصلی این دوربین 60 مگاپیکسلی بوده که توسط سنسورهای 8، 13 و 2 مگاپیکسلی همراهی می‌شود. دوربین سلفی این دستگاه 32 مگاپیکسلی خواهد بود. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با نحوه طراحی دوربین سلفی این اسمارت فون به اینترنت راه پیدا نکرده است.

image

قدرت گوشی اوپو Reno 3 توسط چیپست اسنپدراگون 735 تامین می‌شود، پردازنده‌ای که احتمالا در آینده نزدیک توسط کوالکام معرفی خواهد شد. اوپو Reno2 برای تامین قدرت خود از پردازنده اسنپدراگون 730G استفاده می‌کند. محصول آینده اوپو از 8 گیگابایت رم LPDDR4X بهره می‌برد و احتمالا در دو نسخه مجهز به 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 2.1 به فروش می‌رسد. باتری این اسمارت فون ظرفیتی برابر با 4500 میلی آمپر ساعت داشته که از فناوری شارژ سریع 30 واتی VOOC 4.0 پشتیبانی می‌کند. این دستگاه قادر به پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G است.

اوپو Reno 3 در نسخه مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 470 دلار به فروش می‌رسد و قیمت مدل دارای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی برابر با 513 دلار است. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند در ماه دسامبر و یا اوایل سال آینده میلادی در کشور چین معرفی شود. بر اساس گزارش‌ها، اوپو در حال توسعه یک پرچمدار با نام Reno S است. این گوشی هوشمند به پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس مجهز شده و از فناوری شارژ سریع 65 واتی SuperVOOC 2.0 پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود اوپو Reno S در اوایل دسامبر در کشور هند معرفی و با قیمت 563 دلار وارد بازار شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)