خانهاخبار
پیکسل 4 XL در برابر آزمایش فشار سر خم کرد!

پیکسل 4 XL در برابر آزمایش فشار سر خم کرد!

مدل بزرگ جدیدترین پرچمدار گوگل موسوم به پیکسل 4 XL در جدیدترین آزمایش مقاومت موفق ظاهر نشده و با فشار دست از چند نقطه خم شده است. در ادامه مطلب با ویدیوی این آزمایش همراه باشید.
۱۳۹۸/۸/۱۸

سری پیکسل ۴ بالاخره پس از مدت‌ها انتشار شایعات و گزارشات متعدد چند هفته پیش رسما معرفی شد. اگرچه این دستگاه قابلیت‌های جذابی مثل موشن سنس، نمایشگر ۹۰ هرتزی و دوربین دوگانه دارد، ولی در همین مدت کوتاه انتقادات زیادی نسبت به این تلفن هوشمند منتشر شده است.

تلفن هوشمند قبلی گوگل موسوم به پیکسل 3a در آزمایش مقاومت در برابر خمیدگی عملکرد بسیار خوبی داشت، ولی پیکسل 4 ایکس ال در آزمایش جدید کانال یوتیوب JerryRigEverything همه را سرافکنده کرده است. این گوشی نه فقط از یک، دو یا سه نقطه بلکه از چهار نقطه ترک خورده و شکاف بر می‌دارد. فشار وارده نیز نه از طریق دستگاه‌های فشار بلکه با دستان خود کاربر اعمال می‌شود.

image

سال‌ها قبل آیفون ۶ مشکل مشابهی داشت که تا مدت‌ها سروصدای زیادی به پا کرد، اما این روزها هیچ‌کس انتظار ندارد که گوشی‌هایی با قیمت‌های بالای ۸۰۰ دلار چنین مشکلاتی داشته باشند. در واقع، امروزه حتی بسیاری از گوشی‌های میان‌رده نیز می‌توانند در مقابل فشار وارده از دست کاربر مقاومت کنند، ولی ظاهرا پیکسل ۴ ایکس ال در این زمینه اصلا موفق نیست.

اگرچه در پایان این آزمایش دستگاه همچنان کار می‌کند و به طور کامل غیرقابل استفاده نشده است، اما انتظار داریم که موبایلی با این مشخصات قیمتی حداقل به همین راحتی در برابر فشار سر خم نکند.

مشکل پیکسل ۴ ایکس ال ظاهرا مربوط به خطوط آنتن این دستگاه است که در زیر پوششی رنگی روی فریم فلزی کناره‌ها قرار گرفته است. البته این تلفن هوشمند در سمت نمایشگر مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد، اما وقتی فشار را به سمت قاب پشتی آن وارد کنید، همه چیز در معرض خطر قرار می‌گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Sina_H

۱۳۹۸/۸/۱۹
سلام. ببینید این تست اصلا تست استانداردی نیست. من خودم سه چار ساله که ویدیوهای این کانال رو میبینم و واقعا تست فشارش رو قبول ندارم. چون خودتون فک کنید چقدر ممکنه که آدم روی گوشیش بشینه و چقدر احتمال داره که فشار دقیقا به اون دونقطه اعمال بشه. یا اصلا چقدر احتمال داره که گوشی توی جیب پشتتون باشه و فراموش کنید و بشینید روش؟؟ ?