خانهاخبار
گزارشات اولیه از رفع مشکل چندوظیفگی در بتای iOS 13.3 خبر می‌دهند

گزارشات اولیه از رفع مشکل چندوظیفگی در بتای iOS 13.3 خبر می‌دهند

آپدیت iOS 13.2 مشکلی دارد که باعث می‌شود اپلیکیشن‌های حاضر در حافظه به سرعت بسته شده و چندوظیفگی سیستم تقریبا از کار بیفتد. حالا گزارشات از رفع این مشکل در بتای آپدیت iOS 13.3 خبر داده‌اند.
۱۳۹۸/۸/۱۷

اپل پس از انتشار iOS 13.2 به سراغ iOS 13.3 رفته و بالاخره اولین بتای آن را منتشر کرده است. بر اساس گزارشات کاربرانی که این آپدیت را نصب کرده‌اند، iOS 13.3 مشکل آزاردهنده مولتی تسکینگ iOS 13.2 را حل می‌کند.

طبق اعلام برخی از کاربران، iOS 13.2 قادر به مدیریت صحیح حافظه نیست و اپلیکیشن‌هایی که در این نسخه از سیستم عامل اپل باز می‌کنید با فاصله کوتاهی از رم دستگاه بسته می‌شوند. در نتیجه سیستم به نحوی قابلیت چندوظیفگی  خود را از دست داده است.

یکی از کاربران درباره این مشکل می‌گوید:

داشتم با آیفون ۱۱ پرو در یوتیوب ویدیو می‌دیدم. ویدیو را متوقف کرده و به اپ Messages رفتم تا جواب پیامکی را بدهم. کمتر از یک دقیقه در این اپلیکیشن بودم، ولی وقتی به اپ یوتیوب برگشتم دیدم که برنامه دوباره اجرا شد و من هم ویدیویی که مشغول تماشایش بودم را از دست دادم. این مسئله را به دفعات در آیپد پرو هم دیده‌ام. اپلیکیشن‌ها و زبانه‌های سافاری نسبت به زمانی که از iOS 12 استفاده می‌کردم خیلی بیشتر بارگذاری مجدد می‌شوند.

اکنون تعدادی از کاربرانی که iOS 13.3 را نصب کرده‌اند از بهبود این مشکل در نسخه بتای آپدیت بعدی خبر داده‌اند. کاربری که به‌تازگی نسخه بتای iOS 13.3 را روی دستگاه خود نصب کرده است می‌گوید:

فعلا چند دقیقه بیشتر نیست که این آپدیت را روی دستگاه خود نصب کرده‌ام، اما تاکنون شاهد هیچ بارگذاری مجددی برای زبانه‌های سافاری نبوده‌ام. با توجه به میزان جابجایی زیادی که میان اپلیکیشن‌ها داشتم، به نظر می‌رسد که اشکال iOS 13.2 رفع شده است.

اگرچه گزارشات امیدوارکننده زیادی در این زمینه به گوش می‌رسد، اما همچنان باید صبر کنیم و منتظر آزمایشات بیشتر بمانیم. iOS 13.3 در حال حاضر صرفا در اختیار توسعه‌دهندگان قرار دارد، اما بتای عمومی آن به زودی در دسترس عموم قرار می‌گیرد تا تمام کاربران بتوانند این نسخه را نصب کنند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)