خانهاخبار
مینگ-چی کو میزان فروش آیفون SE 2 را پیش‌بینی می‌کند

مینگ-چی کو میزان فروش آیفون SE 2 را پیش‌بینی می‌کند

تحلیل‌گر سرشناس مسائل اپل، مینگ-چی کو، در یادداشت جدیدی به پیش‌بینی میزان فروش آیفون SE 2 پرداخته است. این دستگاه احتمالا در نیمه نخست سال 2020 معرفی می‌شود.
۱۳۹۸/۸/۱۷

بر طبق شایعات اپل در حال کار روی نسخه جدید آیفون SE 2 است و احتمالا آن را در سال ۲۰۲۰ معرفی می‌کند. حالا تحلیل‌گر مشهور مسائل اپل، مینگ-چی کو، در یادداشت تازه‌ای به پیش‌بینی میزان فروش این دستگاه اشاره کرده است.

کو معتقد است اپل آیفون SE 2 را در نیمه نخست ۲۰۲۰ معرفی می‌کند و تا پایان سال حداقل ۲۰ میلیون دستگاه از این محصول می‌فروشد. او می‌گوید اگر خوش‌بینانه نگاه کنیم این عدد حتی ممکن است تا ۳۰ میلیون نیز برسد.

مینگ-چی کو قبلا گفته بود که آیفون SE 2 برخلاف نامش شباهت بسیار زیادی به آیفون ۸ خواهد داشت. این دستگاه احتمالا از نمایشگری ۴.۷ اینچی، دوربینی دارای یک لنز و حسگر اثر انگشت تاچ آیدی استفاده خواهد کرد. پردازنده آیفون SE 2 مثل آیفون ۱۱ و آیفون ۱۱ پرو تراشه A13 بایونیک است و از ۳ گیگابایت رم استفاده می‌کند.

گفته می‌شود که این دستگاه با قیمتی در حدود ۴۰۰ دلار وارد بازار می‌شود که ۵۰ دلار از آیفون ۸ ارزان‌تر است و رسما آیفون ۸ را از رده خارج می‌کند. این دستگاه می‌تواند برای کاربرانی جذاب باشد که در حال حاضر آیفون ۶ یا آیفون ۶ اس دارند به دنبال جایگزینی مناسب و خوش قیمت برای دستگاه فعلی خود می‌گردند.

نسخه دوم آیفون SE که احتمالا در بهار سال ۲۰۲۰ معرفی می‌شود، می‌تواند عملکرد خوبی در بازارهای هند و چین داشته باشد که کاربران آن معمولا به سمت گوشی‌هایی با قیمت کمتر از پرچمداران تمایل دارند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)