خانهاخبار
رابط کاربری ColorOS 7 در تاریخ 29 آبان منتشر می‌شود

رابط کاربری ColorOS 7 در تاریخ 29 آبان منتشر می‌شود

کمپانی اوپو رسما با انتشار پوستری اعلام کرد که نسخه جدید رابط کاربری خود موسوم به ColorOS 7 را در تاریخ 29 آبان در اختیار کاربران قرار خواهد داد. این نسخه از روی اندروید 10 ساخته شده است.
۱۳۹۸/۸/۱۵

شرکت اوپو رسما در خبری اعلام کرد که نسخه جدید رابطه کاربری خود موسوم به ColorOS 7 را در تاریخ ۲۹ آبان در چین عرضه خواهد کرد. اگرچه در حال حاضر نمی‌دانیم که این نسخه چه ویژگی‌های جدیدی خواهد داشت، ولی از روی پوستری که برای آن منتشر شده می‌توانیم حدس‌هایی بزنیم. ظاهرا ColorOS 7 تمرکز زیادی روی بهبود عملکرد رابط کاربری، گیمینگ و سایر جنبه‌های سیستم دارد.

پیش‌تر، شن ییرن (Shen Yiren)، قائم مقام اوپو اعلام کرده بود که ColorOS 7 برای پرچمدار اصلی این شرکت یعنی اوپو رینو 10X زوم ادیشن منتشر خواهد شد. به جز این مسئله، فعلا هیچ اطلاعات دیگری از این نسخه در دسترس نیست.

مدتی قبل، مدیرعامل برند شعبه هند Realme از رد شایعاتی که مبنی بر عرضه RealmeOS وجود داشت خبر داد. او گفت آن‌ها نسخه‌ای اختصاصی از ColorOS 7 را دریافت خواهند کرد که به طور ویژه برای تلفن‌های هوشمند Realme طراحی شده است.

اوپو سال پیش ColorOS 6 را در ماه نوامبر منتشر کرد که در آن قابلیت‌هایی مثل رابط کاربری به‌روزشده، Game Boost 2.0، دوربین جدید، گیمینگ بهتر و ویژگی‌های امنیتی ارائه شد. حالا انتظار داریم که ColorOS 7 مبتنی بر اندروید ۱۰ باشد و احتمالا بسیاری از ویژگی‌های این سیستم عامل را به سبک اوپو برای کاربران به ارمغان بیاورد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)