خانهاخبار
معرفی و بررسی اسپیکر بلوتوث تسکو TS 2381

معرفی و بررسی اسپیکر بلوتوث تسکو TS 2381

اسپیکر بلوتوث تسکو با وزن سبک و اندازه جمع و جوری که دارد به شما امکان می‌دهد همیشه و در همه جا یک اسپیکر با قدرت مناسب را همراه خودتان داشته باشید.
۱۳۹۸/۸/۱۴

اسپیکرهای بلوتوث محبوبیت زیادی در این سال‌ها پیدا کرده‌اند به سبب اینکه محدودیت برای استفاده در یک محل مشخص را از بین برده‌اند. تسکو یکی از برندهای خوش نام در عرضه تولید اسپیکرهای بلوتوث است که تنوع محصول بالایی هم در این زمینه دارد. امروز یکی دیگر از اسپیکرهای بدون سیم این برند رو به شما معرفی می‌کنیم که وزن سبک مهم‌ترین مولفه آن به شمار می‌رود.

image

برای خرید این محصول می‌توانید به وبسایت رسمی تسکو مراجعه کنید.

تسکو TS 2381

قبل از اینکه اسپیکر را دست بگیرید اولین چیزی که نظر شما را به خودش جلب می‌کند طراحی جمع و جور و در عین حال عضلانی آن است. 2381 جنسی کاملا از پلاستیک دارد به جز پوششی توری که برای قاب جلویش استفاده شده و به علاوه طراحی رنگارنگ روی آن قرار دارد. ضخامت دستگاه بسیار کم است و برای اینکه آن را حتی در کیف خودتان قرار دهید هم مشکلی ایجاد نمی‌کند با وجود این به سبب شیارهایی که روی آن به کار رفته و خمیدگی‌هایی که دارد کاملا پرقدرت و عضلانی به نظر می‌رسد.

image

در قاب جلویی همان‌طور که گفتیم پنجره‌ای توری از جنس فلز دیده می‌شود که با 4 پیچ به قاب پلاستیکی متصل هستند. بالای دستگاه کلیدهای کنترلی را می بنیم که 4 کلید هستند و عبارت‌اند از کلید تعویض مود دستگاه، کم و زیاد کردن صدا که برای تعویض موزیک هم استفاده می‌شوند و در نهایت کلید پخش و نگه داشتن موزیک.

image

قاب پشتی هم طراحی سوراخ‌دار دارد و بالای آن درگاه‌های دستگاه دیده می‌شوند. درگاه‌های آکس، کارت حافظه خارجی، USB و میکرو یو اس بی (برای شارژ کردن) در کنار کلید روشن و خاموش در این محل قرار دارند.

image

بعد از اینکه محصول را دست می‌گیرید پی می‌برید که نه تنها جمع و جور است بلکه وزن خیلی سبکی هم دارد و تنها 440 گرم است. به جرئت می‌توان گفت این اسپیکر خوش حمل ترین اسپیکری است که تا امروز با آن کار کرده‌ایم به خصوص اینکه جنس بدنه پلاستیکی به گونه‌ای است که در کنار سخت بودن هنگام لمس حس پلاستیک نرم را القا می‌کند.

image

بندی هم بالای اسپیکر در نظر گرفته شده که به کمک آن می‌توانید این دستگاه سبک را از هر جایی که دوست دارید آویزان کنید.

image

با توجه به درگاه‌ها متوجه شدیم که این دستگاه قابلیت‌های بالایی در اتصال دارد و می‌توانید به خوبی روی آن در شرایط متفاوت حساب کنید. علاوه بر این پشتیبانی از رادیو هم برایش در نظر گرفته شده که با کمک کلید تغییر مود می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

این اسپیکر از اتصال بی‌سیم از طریق بلوتوث پشتیبانی می‌کند و می‌توانید از بلوتوث نسخه 5 آن که امکان اتصال به گوشی هوشمند شما را تا برد 10 متری می‌دهد لذت ببرید.

با وجود اینکه دستگاه وزن زیادی ندارد اما باتری‌ای پرظرفیت برایش در نظر گرفته شده که برابر 1200 میلی‌آمپر ساعت است که می‌تواند مدت زمان زیادی را برای پخش موزیک به شما سرویس دهد. برای شارژ این باتری هم به زمانی در حدود 3 ساعت نیاز دارید.

image

از نظر کیفیت صدا هم می‌توانید به خوبی روی این دستگاه حساب کنید. صدایی بلند توسط آن پخش می‌شود اما طبیعی است در حالتی که صدا خیلی زیاد شود برخی از صداها را از دست می‌دهید با وجود این کیفیت صدا کاملا برای محصولی در این رنج قیمتی مطلوب است و در بیشتر مواقع صدای تمامی ادوات موزیک را می‌شنوید. یکی از قابلیت‌های خوب این اسپیکر در زمینه پخش صدا بیس بالایی است که برایش در نظر گرفته شده و می توانید موزیک‌هایی که بیس دار هستن به خوبی با آن گوش دهید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

عباس

۱۳۹۸/۸/۱۹
با حلوا حلوا گفتن دهن شیرین نمیشه، چرا یه ویدیو تهیه نمیکنید از کیفیت صدای این اسپیکر یا اسپیکرهای که معرفی میکنین؟ تا به صورت واقعی صدا تست بشه از روی تعریفی که برای تبلیغات دارین انجام میدین.

کاظمی

۱۳۹۸/۸/۱۴
اینقده که تسکو تبلیغ میکنی هیچ مارکی دیگه ای رو اصلا تبلیغ نکردی