خانهاخبار
شاید ساعت هوشمند وان پلاس سال 2020 به بازار بیاید

شاید ساعت هوشمند وان پلاس سال 2020 به بازار بیاید

بر اساس شنیده‌ها و با توجه به اخباری که از منابع مختلف منتشر شده، احتمالا وان پلاس در حال کار روی محصولی پوشیدنی است و آن را همراه با وان پلاس 8 در سال آینده میلادی معرفی خواهد کرد.
۱۳۹۸/۸/۱۵

شرکت وان پلاس هم مانند بسیاری از تولیدکنندگان محصولات الکترونیکی آرام آرام در حال تکمیل ویترین محصولات خود است. این شرکت در کنار تلفن‌های هوشمند مشهورش حالا هدفون بیسیم و تلویزیون هوشمند هم دارد. اکنون گزارشات حاکی از آن‌اند که وان پلاس می‌خواهد وارد حوزه دستبندهای سلامتی شود. با این حال، این نخستین باری نیست که صحبت از احتمال عرضه محصولی پوشیدنی از سوی این شرکت مطرح می‌شود. پیش‌تر در سال ۲۰۱۶ نیز این ایده مطرح شده بود اما نهایتا از دستور کار وان پلاس کنار رفت. حالا به نظر می‌رسد که این شرکت سال ۲۰۲۰ را سالی مناسب برای عرضه ساعت هوشمند خودش در نظر گرفته است.

بر اساس جدیدترین اخبار، وان پلاس ممکن است اولین دستگاه پوشیدنی خود را همراه با سری وان پلاس ۸ در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۰ معرفی کند. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این دستگاه در دسترس نیست، ولی منبع این خبر ادعا می‌کند که این دستگاه احتمالا دستبند سلامتی خواهد بود، هرچند چند گزارش دیگر از احتمال معرفی ساعت هوشمند خبر داده‌اند.

بر اساس طرح‌هایی که در سال ۲۰۱۶ از این دستگاه منتشر شد، محصول پوشیدنی وان پلاس احتمالا صفحه‌ای دایره‌ای همراه با بندهای قابل شخصی‌سازی خواهد داشت. این دستگاه می‌تواند به پلتفرم WearOS مجهز شود، اما صحبت کردن درباره ویژگی‌های آن سخت است، چون این شرکت همواره نوآوری‌های زیادی در آستین دارد.

شرکت وان پلاس از برترین تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند در بازارهای در حال توسعه از جمله هند است. استراتژی این شرکت در سال ۲۰۱۶ تمرکز روی برندسازی بود و آن‌ها در این چند سال عملکرد خوبی داشته‌اند. وان پلاس حالا بالاخره می‌تواند روی خلق اکوسیستمی از محصولات مختلف خود تمرکز کند. بازار محصولات پوشیدنی اندروید به اندازه کافی دستگاه‌های مقرون به صرفه ندارد، پس وان پلاس به خوبی می‌تواند وارد این بازار شده و جای پای خود را در آن محکم کند.

با توجه به این که حدود سه سال از انتشار طرح‌های قبلی وان پلاس می‌گذرد، کاملا محتمل است که این شرکت دستگاه متفاوتی را طراحی کرده باشد. افزون بر این، شاید وان پلاس مثل کاری که در گوشی‌های خود می‌کند از نرم‌افزاری اختصاصی شبیه OxygenOS روی محصول نهایی‌اش استفاده کند. با توجه به این که WearOS گوگل اشکالات زیادی در زمینه محصولات پوشیدنی دارد، هیچ‌کس وان پلاس را برای توسعه نرم‌افزاری اختصاصی برای این منظور سرزنش نخواهد کرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)