خانهاخبار
آیا باید منتظر نسخه Pro گوشی Mi Note 10 شیائومی باشیم؟

آیا باید منتظر نسخه Pro گوشی Mi Note 10 شیائومی باشیم؟

شعبه لهستان شیائومی اخیرا تصویری را به اشتراک گذاشته که در اطلاعات فایل آن اشاره‌ای به یک تلفن هوشمند دیگر با دوربین 108 مگاپیکسلی شده است. آیا باید منتظر نسخه Pro برای گوشی موردانتظار این کمپانی باشیم؟
۱۳۹۸/۸/۱۴

تلفن هوشمند Mi Note 10 که احتمالا با نام محلی Mi CC9 Pro در چین عرضه خواهد شد، در تاریخ ۱۵ آبان در اروپا به بازار می‌آید. شیائومی پیش‌تر دوربین پنج‌گانه این دستگاه را از طریق توئیتر معرفی کرده بود. اما حالا وبسایت XDA-Developers مدرکی پیدا کرده که علاوه بر Mi Note 10/Mi CC9 Pro از وجود گوشی دیگری با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خبر می‌دهد. بر اساس اعلام این وبسایت، ظاهرا موبایل دیگری به نام Mi Note 10 Pro هم وجود دارد که قرار است در کنار Mi Note 10 به جمع گوشی‌های ۱۰۸ مگاپیکسلی شیائومی بپیوندد.

تصویر تبلیغاتی جدیدی که توسط شعبه لهستان شیائومی به اشتراک گذاشته شده عکسی با تم هالووینی را نشان می‌دهد که با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی این شرکت تهیه شده و گفته می‌شود که این دستگاه Mi Note 10 بوده است. با این حال، اگر به اطلاعات ثبت شده در فایل این عکس مراجعه کنیم مشخص می‌شود که این تصویر با تلفن هوشمندی دیگری به نام Mi Note 10 Pro گرفته شده است.

image

به نظر می‌رسد که شیائومی فعلا قصد دارد نسخه Pro این گوشی را مخفی نگه دارد. ولی احتمالا در روز چهارشنبه باید منتظر عرضه این دستگاه در کنار Mi Note 10 باشیم. با توجه به شیوه نام‌گذاری این گوشی، محتمل است که Mi Note 10 Pro برای بازارهای غربی در نظر گرفته شده باشد.

در حال حاضر نمی‌دانیم که این دستگاه چه تفاوت‌هایی با Mi Note 10 خواهد داشت. ولی با توجه به این که دوربین Mi Note 10 به خودی خود بسیار جذاب است، احتمالا باید شاهد افزایش توان پردازنده، رم یا حتی نمایشگر مدل Pro باشیم. Mi Note 10 از اسنپدراگون 730G استفاده می‌کند، در نتیجه Mi Note 10 Pro به راحتی می‌تواند به اسنپدراگون ۸۵۵ یا ۸۵۵ پلاس مجهز شود تا یک سر و گردن از همتای خود جلو بیفتد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)