خانهاخبار
مشخصات دوربین Mi Note 10 شیائومی رسما اعلام شد

مشخصات دوربین Mi Note 10 شیائومی رسما اعلام شد

گوشی Xiaomi Mi Note 10 قرار است 23 آبان رسما معرفی شود. حالا شیائومی پوستری را منتشر کرده که مشخصات دوربین پنج‌گانه این دستگاه را اعلام می‌کند.
۱۳۹۸/۸/۱۳

شیائومی ۲۳ آبان در کشور لهستان از تلفن هوشمند Mi Note 10 رونمایی خواهد کرد. گفته می‌شود که این دستگاه نسخه جهانی Mi CC9 Pro خواهد بود که قرار است ۱۴ آبان معرفی شود. حالا امروز پوستر جدیدی از این دستگاه منتشر شده که مشخصات سنسورهای دوربین پنج‌گانه این گوشی هوشمند را مشخص می‌کند.

همان طور که در تصویر زیر می‌بینید، ماژول عمودی دوربین گوشه سمت چپ بدنه پشتی دستگاه دیده می‌شود. این ماژول شامل یک سنسور سوپر تله‌فوتوی ۵ مگاپیکسلی در بالاست که از زوم ۵۰ برابری پشتیبانی می‌کند. در زیر آن یک لنز پرتره ۱۲ مگاپیکسلی قرار گرفته و لنز سوم نیز سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی این دستگاه است. سپس در خارج از کادر مربوطه یک لنز فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی و یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی را می‌بینیم. لنزهای ۱۰۸ مگاپیکسلی و سوپر تله‌فوتو هر دو به لرزشگیر نوری مجهز شده‌اند. در کنار این دوربین پنج‌گانه دو فلش LED را نیز مشاهده می‌کنید.

بر اساس جدیدترین اخبار موبایل، لنز ۵ مگاپیکسلی این دستگاه Omnivision OV08A10 است. این لنز سنسوری ۸ مگاپیکسلی است که ظاهرا از نسخه دستکاری‌شده آن استفاده شده. لنز پرتره ۱۲ مگاپیکسلی سنسور S5K2L7 سامسونگ و لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی همان سنسور معروف ایزوسل برایت سامسونگ است. در کنار این‌ها، لنز فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی دستگاه نیز سنسور IMX350 سونی است.

شیائومی مدعی است که لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی این دستگاه می‌تواند تصاویر ماکرویی با فاصله کانونی ۱.۵ سانتی متر ثبت کند. Mi Note 10 قادر به استفاده از زوم اپتیکال ۵ برابری، زوم هیبریدی ۱۰ برابری و زوم دیجیتال ۵۰ برابری است.

image

مشخصات احتمالی Xiaomi Mi Note 10

شیائومی هنوز مشخصات Mi Note 10 را منتشر نکرده است. اما انتظار می‌رود که این دستگاه مشخصاتی مشابه Mi CC9 Pro داشته باشد. Mi Note 10 احتمالا نمایشگری ۶.۴۷ اینچی از نوع OLED دارد که لبه‌های آن در سمت چپ و راست خمیده است. در بالای این نمایشگر ناچی قطره‌ای قرار گرفته که میزبان دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی است. رزولوشن این صفحه نمایش +FHD است و زیر آن احتمالا شاهد حضور حسگر اثر انگشت فیزیکی هستیم.

گزارشات متعددی می‌گویند Mi CC9 Pro پردازنده اسنپدراگون 730G دارد. این دستگاه احتمالا حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. گوشی مذکور از یک باتری ۵۲۶۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند که مجهز به فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی است. شیائومی می‌گوید باتری حجیم این گوشی می‌تواند ظرف مدت ۶۵ دقیقه به طور کامل شارژ شود.

افزون بر این، شایعات اخیر حاکی از آن‌اند که شیائومی می‌خواهد Mi Note 10 Pro را هم در بازارهای جهانی عرضه کند. این دستگاه احتمالا از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس استفاده خواهد کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)