خانهاخبار
پکیج مایکروسافت آفیس، در قالب یک اپلیکیشن، مخصوص سیستم عامل اندروید!

پکیج مایکروسافت آفیس، در قالب یک اپلیکیشن، مخصوص سیستم عامل اندروید!

نسخه آزمایشی اپلیکیشنی جدید توسط مایکروسافت عرضه شده که در آن، شاهد ترکیب شدن محصولات آفیس و ارائه آن‌ها در قالب یک اپلیکیشن هستیم.
۱۳۹۸/۸/۱۳

همان طور که می‌دانید، پکیج آفیس کمپانی مایکروسافت از جمله محصولاتی است که کاربران زیادی، به صورت روزمره با آن‌ها سر و کار دارند و نرم افزارهایی ماند ورد یا اکسل، در اکثر شرکت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. حال مسئولان مایکروسافت تصمیم گرفته‌اند تا محصولات مختلف این پکیج نرم‌افزاری را با یکدیگر ترکیب کرده و آن‌ها را در قالب یک اپلیکیشن برای سیستم عامل اندروید عرضه کنند.

این اپلیکیشن در حالح اضر با نام زیر شناخته شده و قابل دانلود است:

Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint & more

همان طور که انتظار دارید، این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا فایل‌های جدید را ایجاد کرده یا فایل‌های از پیش ساخته شده را روی گوشی یا تبلت اندروید خود ویرایش کنید. همچنین شما می‌توانید با دوستان خود به صورت همزمان، روی یک پروژه مشارکت داشته باشید، دقیقا همانند کاری که با اپلیکیشن‌های Sheets و Docs گوگل می‌توان انجام داد.

image

 

اما یکی از اعمال منحصر به فردی که این اپلیکیشن قادر به انجام آن است، توانایی ساخت فایل‌های PDF از تصاویر یا امکان ذخیره فایل‌های ورد، اکسل و پاورپوینت در قالب فرمت پی دی اف است. امکان افزودن امضا به فایل‌های PDF و ارسال آن برای دیگران نیز میسر شده است.

شما می‌توانید این اپلیکیشن را هم اینک به صورت رایگان از پلی استور دانلود کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

رضا

۱۳۹۸/۸/۱۳
لینک اشتباهه