خانهاخبار
بلیزارد رسما بازی Overwatch 2 را معرفی کرد

بلیزارد رسما بازی Overwatch 2 را معرفی کرد

شرکت بلیزارد دیشب در خلال رویداد Blizzcon 2019 از بازی Overwatch 2 رونمایی کرد. این بازی نسخه دوم شوتر مولتی پلیر آنلاینی است که در طول سه سال گذشته طرفداران زیادی جذب کرده است.
۱۳۹۸/۸/۱۱

شرکت بلیزارد شب گذشته در رویداد Blizzcon 2019 از قسمت دوم بازی شوتر محبوب خود موسوم به Overwatch 2 رونمایی کرد. نسخه اول Overwatch حدود سه سال پیش معرفی شده بود و اگرچه در طول این مدت آیتم‌ها و محتواهای زیادی به بازی اضافه شده بود، اما تاکنون آپدیت بزرگی برای آن ندیده بودیم.

قسمت دوم Overwatch با اضافه کردن بخش داستانی به وسیع‌تر کردن جهانی می‌پردازد که بلیزارد در طول این سال‌ها به آرامی و از طریق محتواهای درون بازی و صحنه‌های سینماتیک برای Overwatch در نظر گرفته است.

خبر معرفی Overwatch 2 با انتشار ویدیویی اعلام شد که در آن قهرمانان بازی را مقابل نیروی رباتیک مهاجمی به نام Null Sector می‌بینیم. برخلاف بازی نخست که بیشتر حالت مولتی پلیر PvP داشت، نسخه دوم ظاهرا بیشتر روی محتواهای PvE تمرکز دارد که بازیکنان را در هر دو سطح داستانی و «ماموریت‌های قهرمانانه» در مقابل دشمنان کامپیوتری قرار می‌دهد.

البته حالت PvP و نقشه‌های قبلی هنوز وجود دارند و بلیزارد وعده داده که حالت جدیدی به نام Push را به همراه نقشه‌ها و قهرمانان جدید به بازی اضافه کند. Overwatch 2 همچنان تمرکز زیادی روی قابلیت تیم‌های شش در مقابل شش دارد تا این ویژگی جذاب را از نسخه اول خود از دست ندهد.

بلیزارد رویکردی نامرسوم را در Overwatch 2 در پیش گرفته و قول داده که محیطی اشتراکی برای مولتی پلیر فراهم کند تا بازیکنان فعلی Overwatch بتوانند در حالت مولتی پلیر PvP با بازیکنان Overwatch 2 بازی کنند و به تمام قهرمانان و نقشه‌های نسخه دوم دسترسی داشته باشند. همچنین وعده داده شده که تمام آیتم‌های قفل‌گشایی‌شده بازیکنان از بازی اول به بازی دوم منتقل می‌شود.

هنوز هیچ صحبتی از زمان انتشار Overwatch 2 به میان نیامده است. بلیزارد می‌گوید این بازی در دست توسعه است و به‌زودی اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)