خانهاخبار
قابلیتی جذاب به نسخه اندروید واتس اپ اضافه شد

قابلیتی جذاب به نسخه اندروید واتس اپ اضافه شد

در آخرین آپدیت اپلیکیشن واتس اپ، یک ویژگی کاربردی به این نرم‌افزار پیام رسان اضافه شده است که مطمئنا با استقبال کاربران روبرو خواهد شد.
۱۳۹۸/۸/۱۱

همزمان با مشکلاتی که برای اپلیکیشن تلگرام رخ داد و دسترسی بسیاری از کربران به این پیام رسان قطع شد، میزان کوچ این افراد به سمت اپلیکیشن واتس اپ افزایش پیدا کرد و حالا در آخرین آپدیت این مسنجر، شاهد اضافه شدن قابلیت تشخیص اثر انگشت هستیم.

این قابلیت پیش تر برای کاربران iOS عرضه شده بود و حالا بعد از گذشتن از مراحل آزمایشی، شاهد ارائه آپدیت جدیدی برای نسخه اندروید واتس اپ هستیم که امکان شناسایی اثر انگشت را فراهم می‌کند.

با وارد شدن به منوی زیر، می‌توانید اپلیکیشن واتس اپ را با اثر انگشت خود لاک کرده و به این ترتیب، به دیگران اجازه ندهید تا وارد پیام رسان شما شوند.

Settings> Account> Privacy

image

 

با وارد شدن به این قسمت، سه حالت مختلف برای تنظیم کردن وجود دارند که به اختصار به توضیح آن‌ها می‌پردازیم:

بخش اول، برای فعال یا غیر فعال سازی این قابلیت در نظر گرفته شده است.

از قسمت دوم می‌توانید تنظیم کنید که ویژگی اثر انگشت چه زمانی به صورت خودکار فعال شود.

بخش سوم نیز مربوط به نمایش محتوای پیام‌ها، در حالت قفل بودن واتس اپ است.

کاربران سیستم عامل اندروید می‌توانند هم اینک با مراجعه به Play Store و بخش My Apps، واتس اپ خود را به آخرین نسخه بروز کرده و از این قابلیت مهم و کاربردی استفاده کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

حسین غفاری

۱۳۹۸/۸/۱۱
واتسپ‌ ام شد پیامرسان؟؟؟؟ مزخرفترینه
دسترسی بسیاری قطع شد؟ فکر کنم‌رکورد ام زد بیشتر ام شد ؟
با وجود آنتی فیلتر ها پروکسی Vpn ها چجوری قطع شد دسترسی خیلیا؟ تمام دولتیا و ووو...صداسیما ...همه ک برگشتن تلگرام نمیدونم چه داستانیه میخواین‌واتسپ رو بهتر جلوه بدین