خانهاخبار
بلیط هواپیما همه آژانس‌ها در گوشی شماست

بلیط هواپیما همه آژانس‌ها در گوشی شماست

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای خرید بلیط هواپیما، سایت‌های زیادی را گشته‌اید تا ارزان‌ترین سایت را انتخاب کنید، حالا راه‌حلی آمده تا تنها با مراجعه به یک سایت، بهترین قیمت بلیط هواپیما را پیدا کنید.
۱۳۹۸/۸/۸

بلیط هواپیما و خرید آن، این روزها به دلیل تعدد سایت‌ها و آژانس‌های فروش بلیط هواپیما کاری خسته‌کننده و طولانی شده است. با وجودی که اینترنت همیشه در گوشی های تلفن همراه هوشمند در دسترس ماست، اما تنوع بلیط هواپیما و آژانس های عرضه کننده بلیط هواپیما ، انتخاب و خرید بلیط هواپیما ارزان را دشوار کرده است. اما چرا؟

خرید بلیط هواپیما و دشواری‌های آن

خرید بلیط هواپیما با افزایش شمار خطوط هواپیمایی، آژانس‌های هواپیمایی و مسافرتی و سایت‌های فروش بلیط هواپیما دشواری زیادی پیدا کرده است. زیرا هر کدام از این آژانس ها بلیط هواپیما یک خط هواپیمایی را در یک ساعت معین با قیمت های مختلفی عرضه می‌کنند. این تفاوت قیمت را وقتی در کنار تفاوت ساعت‌های پرواز و کیفیت شرکت های هواپیمایی می‌گذاریم می‌بینیم که خرید بلیط هواپیما کاری دشوار و وقت گیر شده است و شما مجبور هستید ساعت‌ها در میان صدها سایت فروش بلیط جستجو کنید.

بلیط هواپیما ارزان

بلیط هواپیما ارزان یکی از چیزهایی است که هر مسافری می‌خواهد با خرید آن در هزینه سفرهایش صرفه جویی کند. با رشد فناوری و در دسترس بودن اینترنت در گوشی های هوشمند، خرید بلیط هواپیما ارزان به وسیله اپلیکیشن های تلفن همراه رشد کرده است. این در دسترس بودن کمک کرده تا خرید بلیط هواپیما ارزان یا لحظه آخری آسانتر از همیشه به نظر برسد. اما پیدا کردن بلیط هواپیما ارزان به همان دلایلی که در بالا گفتیم دشواری زیادی دارد. برای نمونه فرض کنید می‌خواهید یک بلیط هواپیما استانبول بخرید. اینکه خریدتان را از کدام آژانس هواپیمایی، با چه قیمتی، با چه کلاس پروازی، چه هواپیمایی و در چه ساعتی انجام دهید، کار سختی است. زیرا باید از بین صدها سایتی که یک جستجوی ساده در گوگل به شما نمایش می‌دهد، پاسخ سوالاتتان را پیدا کنید.

image

 

برای خرید بلیط هواپیما ارزان دیگه گوگل نکن

تا امروز شما برای خرید بلیط هواپیما ارزان مشهد، استانبول یا هر مقصد دیگری، ناچار بودید ساعت‌ها با لپ تاپ، تلفن همراه یا تبلت خود در گوگل جستجو کنید و یا از اپ های متعدد و پرشمار خرید بلیط استفاده کنید. اما سفر مارکت به عنوان یک ابزار تکنولوژیک و دانش بنیان یک راه حل نوین برای این مشکل دارد.

سفر مارکت یک مارکت پلیس (market place) یا بازار مجازی سفر است که به عنوان موتور جستجوی سفر، همه بلیط هواپیما عرضه شده توسط آژانس های هواپیمایی و سایت های فروش بلیط هواپیما را به صورت یکجا و مقایسه ای گردآوری و به شما نمایش می‌دهد.

به کمک سفر مارکت شما دیگر لازم نیست در میان سایت‌های مختلف فروش بلیط هواپیما بگردید. زیرا همه بلیط های هواپیما در یک پلتفرم پیش روی شماست و شما می‌توانید با انتخاب بهترین بلیط هواپیما ، بلیط هواپیما ارزان و مناسب مورد نظر خود را خریداری کنید.

بلیط هواپیما ارزان با سفرمارکت

سفر مارکت همچنین با ایجاد فضای رقابت سالم بین آژانس های مسافرتی، زمینه‌ای فراهم کرده است که عرضه کنندگان بلیط هواپیما کمترین و بهترین قیمت را به کاربران عرضه کنند و به این وسیله امکان دست یابی به بلیط هواپیما ارزان را بیش از همیشه ممکن کرده است.

همه اقلام سفر در یک پلتفرم

سفرمارکت که موتور جستجوی سفر است تنها به بلیط هواپیما بسنده نکرده است و شما در صفحه اول سایت سفرمارکت  می‌توانید علاوه بر بلیط هواپیما ، رزرو تور و رزرو هتل مورد نظرتان را هم انجام دهید. سفرمارکت در حال حاضر تنها وبسایتی در حوزه فروش بلیط هواپیما و خدمات سفر است که سه دسته بندی اصلی بلیط هواپیما ، تور و هتل را در قالب یک موتور جستجو جامع عرضه کرده است.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)