خانهاخبار
احتمال تاخیر در عرضه گوشی وان پلاس 8 و 8 پرو

احتمال تاخیر در عرضه گوشی وان پلاس 8 و 8 پرو

تا به امروز شاهد انتشار شایعات زیادی در رابطه با پرچمداران آینده وان پلاس بودیم. حال گزارشی جدید به احتمال تاخیر در عرضه گوشی‌های سری وان پلاس 8 اشاره می‌کند.
۱۳۹۸/۸/۹

در هفته‌های گذشته گزارش‌های زیادی از گوشی‌های سری وان پلاس 8 در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته و حتی شاهد انتشار رندرهای آن‌ها در فضای مجازی نیز بودیم. این پرچمداران سال آینده میلادی از راه می‌رسند و حال گزارشی جدید، به تاریخ عرضه این محصولات اشاره کرده است. بر اساس ادعای Max J.، گوشی‌های وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو در نیمه دوم سال 2020 از راه می‌رسند. با توجه به این موضوع، باید منتظر معرفی رسمی این محصولات در فاصله ماه‌های آوریل تا ژوئن باشیم. در حال حاضر تاریخ دقیق این رونمایی مشخص نشده است. لازم به ذکر است؛ گوشی‌های وان پلاس 7 و وان پلاس 7 پرو در مه سال جاری میلادی در معرض دید عموم قرار گرفتند.

در اوایل ژانویه 2019 شاهد انتشار اطلاعاتی در رابطه با طراحی گوشی‌های سری وان پلاس 7 بودیم؛ با این حال 5 ماه زودتر از سال گذشته رندرهای سری وان پلاس 8 در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. با توجه به این موضوع، برخی تحلیلگران به امکان رونمایی از این محصولات در اواخر امسال و یا اوایل سال آینده میلادی اشاره کرده بودند. در حقیقت انتظار داشتیم این دو گوشی هوشمند در ماه فوریه در کنگره جهانی موبایل و یا در یک مراسم اختصاصی در مارس 2020 معرفی شوند. این استراتژی به وان پلاس اجازه می‌دهد با گوشی‌های سری گلکسی S11 سامسونگ و هوآوی P40 پرو رقابت کند، چرا که این محصولات در مارس 2020 وارد بازار می‌شوند. علاوه بر این موضوع، معرفی زودهنگام گوشی‌های سری وان پلاس 8 باعث می‌شود فاصله بیشتری را میان عرضه نسخه‌های استاندارد و T آن‌ها شاهد باشیم.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو به ترتیب به صفحه نمایش 6.5 و 6.67 اینچی مجهز می‌شوند. این محصولات دارای نمایشگر خمیده با فناوری Fluid AMOLED خواهند بود. در حالی که وان پلاس 7 پرو به دوربین سلفی پاپ آپ مجهز شده و فاقد بریدگی و یا حفره درون نمایشگر است، به نظر می‌رسد صفحه نمایش گوشی‌های سری وان پلاس 8 برای میزبانی دوربین سلفی دارای حفره باشند. طراحی این حفره مشابه با گوشی گلکسی S10 است.

image

روی پنل پشتی این گوشی‌های هوشمند دوربین اصلی سه گانه و چهارگانه با چیدمان عمودی قرار می‌گیرد. انتظار می‌رود این محصولات دارای سنسورهای استاندارد، تله فوتو و اولترا واید باشند و از آنجایی که وان پلاس 8 پرو نسخه پیشرفته‌تر و گران‌تر محسوب می‌شود، دارای سنسور ToF و سیستم فوکوس خودکار لیزری نیز خواهد بود. قدرت این دو گوشی هوشمند توسط چیپست اسنپدراگون 865 تامین می‌شود، پردازنده‌ای که انتظار می‌رود کوالکام از آن در ماه دسامبر سال جاری میلادی رونمایی کند. این محصولات در نسخه پایه از 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برند. این احتمال وجود دارد که وان پلاس 8 پرو در نسخه پایه با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار شود.

پرچمداران آینده وان پلاس با سیستم عامل پیش فرض اندروید 10 و آخرین نسخه Oxygen OS در اختیار خریداران قرار می‌گیرند. از سایر ویژگی‌های احتمالی این محصولات می‌توان به باتری با ظرفیت بالاتر، پشتیبانی از شارژ سریع 30 واتی و شارژ بی‌سیم، پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G و سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش اشاره کرد. نباید منتظر استفاده از جک 3.5 میلی‌متری هدفون در پرچمداران آینده وان پلاس باشیم. شایعات به فروش این گوشی‌های هوشمند توسط اپراتورهای T-Mobile و ورایزن اشاره می‌کنند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)