خانهاخبار
ساعت هوشمند موتو 360 دوباره وارد بازار شد

ساعت هوشمند موتو 360 دوباره وارد بازار شد

ساعت هوشمند موتو 360 دوباره وارد بازار می‌شود، البته این محصول با برند موتورولا تولید نشده و شرکت eBuy وظیفه ساخت آن را برعهده گرفته است.
۱۳۹۸/۸/۸

در سال 2014 سه شرکت از سیستم عامل اندروید Wear استفاده می‌کردند. 5 سال از آن تاریخ می‌گذرد و بازار ساعت‌های هوشمند با تغییرات زیادی همراه شده است. با وجود فروش بالای این محصولات، سیستم عامل پوشیدنی گوگل عملکرد مناسبی در بازار ندارد و اپل در این صنعت فرمانروایی می‌کند. همانطور که گفته شد، سه شرکت بزرگ محصولات مجهز به این سیستم عامل را وارد بازار کردند؛ با این حال هر یک از آن‌ها به گونه‌ای اندروید ویر را تنها گذاشتند.

موتورولا از چندین سال پیش تولید ساعت‌های هوشمند را متوقف کرده است. ال جی پس از عرضه چندین ساعت هوشمند در اوایل سال 2017 و عملکرد نامناسب آن‌ها، از این بازار دلسرد شد و سامسونگ نیز تصمیم به استفاده از سیستم عامل تایزن در گجت‌های پوشیدنی خود گرفت. حال دوباره شاهد عرضه موتو 360 به بازار هستیم. پیش فروش این ساعت هوشمند از اواسط نوامبر شروع شده و از ماه دسامبر وارد بازار ایالات متحده آمریکا، کانادا و انگلستان می‌شود.

در حالی که برای تبلیغات این محصول از نام موتورولا استفاده شده، شرکت دیگری آن را تولید می‌کند. این شرکت، eBuy نام دارد. اگر به یاد داشته باشید شرکت HMD Global نیز در ابتدا به صورت ناشناخته محصولات نوکیا را به تولید می‌رساند و حال نام آن سر زبان‌ها افتاده است. اگر چه قرارداد میان HMD Global و نوکیا باعث موفقیت آن‌ها در بازار گوشی‌های هوشمند شد، اما شاید موتو 360 جدید با چنین موفقیتی روبه‌رو نشود.

image

این ساعت هوشمند به پردازنده کوالکام اسنپدراگون Wear 3100 مجهز شده و دارای صفحه نمایش 1.2 اینچی AMOLED است. این نمایشگر توسط گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود و از قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن بهره می‌برد. از سایر مشخصات موتو 360 می‌توان به 8 گیگابایت حافظه داخلی، 1 گیگابایت رم، سنسور سنجش ضربان قلب، پشتیبانی از گوگل Pay، گوگل اسیستنت، GPS و باتری 355 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. باتری این دستگاه نزدیک به 1 روز شارژدهی دارد و برای شارژ آن به 60 دقیقه زمان نیاز است.

نسل سوم موتو 360 طراحی شبیه به مدل 2015 آن دارد. این محصول دارای بدنه با جنس فولاد ضد زنگ بوده و در سه رنگ خاکستری، رزگلد و مشکی وارد بازار می‌شود. این دستگاه با بند چرمی و سیلیکونی به فروش می‌رسد. قیمت موتو 360 برابر با 350 دلار در نظر گرفته شده که با توجه به عرضه اپل واچ سری 5 با قیمت 399 دلار، انتخاب مناسبی محسوب نمی‌شود. یکی از محصولات رقیب این ساعت هوشمند، فسیل Gen 5 بوده که با قیمت 295 دلار به فروش می‌رسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)