خانهاخبار
سامسونگ دو لپتاپ فوق سبک جدید با نمایشگر QLED معرفی کرد

سامسونگ دو لپتاپ فوق سبک جدید با نمایشگر QLED معرفی کرد

شرکت سامسونگ در خلال کنفرانس توسعه‌دهندگان خود از دو لپتاپ فوق سبک جدید به نام‌های گلکسی بوک Flex و گلکسی بوک Ion رونمایی کرد که نمایشگر QLED دارند.
۱۳۹۸/۸/۸

یکی از اصلی‌ترین اهداف کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ (SDC) که این هفته در حال برگزاری است، تجارب کاربری و خدمات است، اما در کنار این‌ها چند محصول سخت‌افزاری تازه هم معرفی شده است. گلکسی بوک Flex و گلکسی بوک Ion جدیدترین اعضای خانواده لپتاپ‌های سامسونگ هستند که اخیرا در این کنفرانس معرفی شده‌اند.

این دو لپتاپ ظریف و سبک‌اند اما طراحی شکیل و شیکی دارند. شرکت‌های سازنده گاهی اوقات برای تولید محصولاتی که قابلیت حمل بالایی دارند توان عملکردی را قربانی می‌کنند، ولی این مسئله درباره دو لپتاپ جدید سامسونگ صادق نیست.

هر دوی این لپتاپ‌ها نمایشگر QLED دارند که برای اولین بار روی لپتاپ‌ها استفاده می‌شود. آن‌ها از همان قابلیت Wireless PowerShare پشتیبانی می‌کنند که پیش‌تر آن را روی گلکسی اس ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ دیده بودیم. این قابلیت اجازه می‌دهد سایر دستگاه‌های مجهز به فناوری شارژ بیسیم Qi را روی این محصولات بگذارید و آن‌ها را شارژ کنید.

گلکسی بوک فلکس و گلکسی بوک یون از پردازنده‌های نسل دهم اینتل، WiFi 6 و تاندربولت 3 استفاده می‌کنند، بنابراین در هر دو دستگاه سریع‌ترین و بهترین قطعات ممکن را پیش روی خود دارید. این دستگاه‌ها با همکاری اینتل و به عنوان بخشی از پروژه آتنا ساخته شده‌اند.

هر دو لپتاپ جدید سامسونگ نمایشگر ۱۳.۳ و ۱۵.۶ اینچی دارند و با رم و حافظه‌های داخلی متفاوت به بازار می‌آیند. سامسونگ لپتاپ‌های جدید سری گلکسی بوک را از ماه دسامبر عرضه می‌کند.

Galaxy Book Flex

image

گلکسی بوک فلکس لولای ۳۶۰ درجه‌ای دارد که باعث می‌شود بتوانید از دستگاه خود به عنوان لپتاپ، تبلت یا حتی دستگاه پخش محتوا استفاده کنید. بدنه این دستگاه از آلومینیومی به رنگ آبی سلطنتی ساخته شده و کنار آن قلم S Pen قرار گرفته است. بنابراین هر قابلیتی که برای گلکسی نوت ۱۰ فراهم شده بود، در این جا نیز با کمک این قلم هوشمند در اختیار شما قرار می‌گیرد.

Galaxy Book Ion

image

بدنه گلکسی بوک یون از منیزیم ساخته شده و فرم فاکتور صدفی دارد. این دستگاه فوق‌العاده سبک است و در نسخه ۱۳.۳ اینچی وزنی کمتر از یک کیلوگرم دارد. همچنین، ضخامت گلکسی بوک یون حدود ۱۲.۹ تا ۱۴.۹ میلی متر است. این محصول به ترک‌پدی بزرگ مجهز شده و صفحه کلید بسیار نرم و راحتی دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)