خانهاخبار
آیفون SE 2 از انتهای ماه مارس 2020 عرضه می‌شود

آیفون SE 2 از انتهای ماه مارس 2020 عرضه می‌شود

با توجه به یادداشت جدیدی که از سوی مینگ-چی کو منتشر شده است، آیفون SE 2 از ژانویه 2020 به تولید انبوه می‌رسد و از انتهای ماه مارس سال بعد رسما وارد بازار خواهد شد.
۱۳۹۸/۸/۸

بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشره از تحلیل‌گر معروف مسائل اپل، مینگ-چی کو، آیفون SE 2 قرار است از ژانویه ۲۰۲۰ وارد فاز تولید انبوه شده و از انتهای ماه مارس رسما به بازار بیاید. این برنامه زمانی با گزارش قبلی کو همخوانی دارد، چرا که او پیش‌تر گفته بود این گوشی هوشمند در سه‌ماهه نخست ۲۰۲۰ با قیمت پایه ۳۹۹ دلار به بازار می‌آید.

اتکا بر سابقه شرکت اپل در معرفی محصولات خالی از ریسک نیست، اما ماه مارس قبلا همان ماهی بوده که کوپرتینویی‌ها آیفون ارزان‌تر خود را معرفی کردند. نسل اول آیفون SE در تاریخ ۲۱ مارس ۲۰۱۶ معرفی شد و از تاریخ ۳۱ مارس همان سال رسما به بازار آمد. این دستگاه حدود یک سال بعد، در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۱۷ با ظرفیت داخلی بیشتر دوباره عرضه شد. اپل در دو سال گذشته در هفته آخر ماه مارس مراسم‌هایی ویژه برگزار کرده تا از محصولات جدیدش رونمایی کند. در نتیجه بعید نیست که امسال نیز چنین رویدادی برنامه‌ریزی شده باشد.

image

از جمله اطلاعاتی که تاکنون به آیفون SE 2 نسبت داده شده است می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • نمایشگر ۴.۷ اینچی
  • پردازنده A13 بایونیک (مشابه آیفون ۱۱)
  • ۳ گیگابایت رم LPDDR4X
  • ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی
  • دکمه هوم
  • حذف تاچ سه بعدی
  • رنگ‌های خاکستری فضایی، نقره‌ای و قرمز

کو انتظار دارد که ظاهر این دستگاه شبیه آیفون ۸ باشد. او می‌گوید آیفون SE 2 به جایگزین مناسبی برای دارندگان آیفون ۶ و آیفون ۶ اس تبدیل خواهد شد. وی معتقد است که این دسته از کاربران تمایل چندانی به استفاده از قابلیت‌های جدید مثل فیس آیدی یا دوربین‌های چندگانه ندارند و یا نمی‌خواهند هزینه هنگفتی را صرف ارتقای دستگاه خود کنند.

این تحلیل‌گر سرشناس پیش‌بینی می‌کند که فروش آیفون SE 2 به صورت ماهانه چیزی حدود ۲ تا ۴ میلیون دستگاه باشد. همچنین گفته می‌شود که به منظور فراهم‌سازی بستر ارتباطی بهتر، این گوشی از آنتن کریستال پلیمر مایع (LCP) استفاده خواهد کرد.

سایر منابع بازار می‌گویند LG مشغول مذاکره با اپل است تا نمایشگرهای LCD آیفون SE 2 را تامین کند. این نمایشگرها در حال حاضر در آخرین مراحل ارزیابی کیفیت قرار دارند. اندازه نمایشگر آیفون SE 2 احتمالا ۴.۷ اینچ خواهد بود و به همین دلیل ممکن است نام آن به جای نسل دوم آیفون SE به آیفون ۸ اس یا آیفون ۹ تغییر پیدا کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

hossein farahani

۱۳۹۸/۸/۲۸
الهی و ربی دو سیم کارته باشه??‍♂️?