خانهاخبار
قیمت مینی کوپر SE تمام الکتریکی اعلام شد

قیمت مینی کوپر SE تمام الکتریکی اعلام شد

قیمت مینی کوپر SE از سوی سازنده آن مشخص شد. این خودروی تمام الکتریکی با قیمت پایه 30,750 دلار وارد بازار می‌شود.
۱۳۹۸/۸/۷

خودروی تمام الکتریکی مینی کوپر SE با قیمت پایه 30,750 دلار در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. این قیمت شامل هزینه حمل به مقصد 850 دلاری نیز می‌شود. در اوایل مارس 2020 این خودروی برقی وارد بازار ایالات متحده آمریکا خواهد شد. شرکت مینی اعلام کرده با توجه به شهری که خریداران در آن زندگی می‌کنند، می‌توانند با پرداخت 17,900 دلار این خودرو را خریداری کنند. علت این کاهش قیمت مربوط به اعتبارات مالیاتی فدرال و ایالتی برای خودروهای برقی است.

خودروی مینی کوپر SE به یک موتور برقی مجهز شده که قدرت تولیدی آن به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. این موتور قادر به تولید 181 اسب بخار قدرت و 270 نیوتن متر گشتاور است. مینی برای این محصول خود یک باتری 32.6 کیلووات ساعتی در نظر گرفته است. در حال حاضر برد این خودرو به صورت رسمی از سوی EPA اعلام نشده است؛ با این حال بر اساس گفته مینی، کوپر SE تا 183 کیلومتر قادر به همراهی راننده است. سرعت این خودروی هاچ‌بک در مدت زمان 6.9 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد و حداکثر سرعت آن برابر با 150 کیلومتر بر ساعت است.

image

شارژر 7.4 کیلوواتی AC به راننده اجازه می‌دهد باتری این خودرو را در مدت زمان 4 ساعت به صورت کامل شارژ کند. در صورت استفاده از ایستگاه‌های شارژ 80 کیلوواتی، می‌توان 80 درصد ظرفیت باتری آن را در مدت زمان 35 دقیقه شارژ کرد. فاصله این خودروی تمام الکتریکی از زمین در مقایسه با نسخه بنزینی آن، 18 میلی‌متر بیشتر است که این فضا، برای قرارگیری باتری‌ها مورد استفاده قرار گرفته است. فضای حمل بار این خودرو نسبت به مدل بنزینی تغییری نداشته و همچنان برابر با 211 لیتر است.

image

مینی کوپر SE به صورت استاندارد به فناوری‌های زیادی مجهز شده است. سیستم سرگرمی و اطلاعات این خودروی هاچ‌بک دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی بوده که از سیستم ناوبری، بلوتوث و اپل کارپلی پشتیبانی می‌کند. در کابین این خودرو شاهد حضور سیستم تهویه مطبوع خودکار و گرمکن برای صندلی‌های جلو هستیم. برف پاک کن این خودرو حساس به باران بوده و مینی برای آن‌ چراغ‌های LED و سیستم گرمکن آینه‌های جانبی را در نظر گرفته است. در نهایت باید به حضور پورت شارژ روی بدنه و همچنین بسته شدن جلوپنجره این خودرو اشاره کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)