خانهاخبار
گوشی Mi CC9 Pro با دوربین 108 مگاپیکسلی 14 آبان معرفی می‌شود

گوشی Mi CC9 Pro با دوربین 108 مگاپیکسلی 14 آبان معرفی می‌شود

شیائومی با انتشار پوستری رسما اعلام کرد که گوشی هوشمند Mi CC9 Pro را در تاریخ 14 آبان معرفی می‌کند. این دستگاه اولین تلفن هوشمند شیائومی است که دوربین 108 مگاپیکسلی دارد.
۱۳۹۸/۸/۶

بر اساس گزارشات موجود در سطح اینترنت از قبل می‌دانستیم که شیائومی در حال آماده شدن برای معرفی Mi CC9 Pro است. این دستگاه قرار بود هفته گذشته معرفی شود، اما خبری از آن نشد. حالا شیائومی اعلام کرده که Mi CC9 Pro را در تاریخ ۵ نوامبر معرفی می‌کند. این گوشی هوشمند اولین دستگاه شیائومی خواهد بود که دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی دارد. مطابق پوستری که از این محصول منتشر شده، Mi CC9 Pro باید دوربینی پنج‌گانه داشته باشد.

همان طور که در تصویر زیر می‌بینید، شیائومی در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان) مراسمی ویژه خواهد داشت تا از Mi CC9 Pro رونمایی کند. انتظار می‌رود که در این مراسم شاهد رونمایی از Xiaomi Watch و Xiaomi Mi TV 5 نیز باشیم.

image

با نگاه دقیق به پوستر Mi CC9 Pro دوربینی پنج‌گانه با چینش عمودی را می‌بینیم که سه لنز آن در کادری مشترک قرار گرفته و دو لنز بعدی به صورت جداگانه زیر آن‌ها تعبیه شده است. این دستگاه اولین تلفن هوشمند شیائومی است که از زوم اپتیکال ۵ برابری پشتیبانی می‌کند. در سمت راست لنزها دو فلش LED نیز دیده می‌شود. ولی مهم‌ترین نکته این دوربین استفاده از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ است که برای اولین بار استفاده خواهد شد. فعلا اطلاعاتی درباره سایر لنزها در دسترس نیست.

با توجه به وجود واژه Pro در نام این دستگاه، انتظار داریم مشخصات آن نسبت به Mi CC9 که در ماه ژوئیه معرفی شد بالاتر باشد. از آن‌جایی که تاکنون هیچ یک از گزارشات افشاکننده مشخصات این دستگاه به وجود دوربین پنج‌گانه اشاره نکرده بودند، این احتمال وجود دارد که تمام اطلاعات منتشرشده غیرواقعی بوده باشد.

با این حال، شایعات حاکی از این است که Mi CC9 Pro نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع آمولد با کیفیت +FHD دارد که همراه با حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای عرضه می‌شود. انتظار داریم که دوربین جلوی این دستگاه سنسوری ۳۲ مگاپیکسلی داشته باشد. قلب تپنده Mi CC9 Pro احتمالا پردازنده ۸ نانومتری اسنپدراگون 730G است که همراه با ۸ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی به بازار می‌آید. این دستگاه احتمالا ۴ هزار میلی آمپر ساعت باتری دارد که از قابلیت شارژ سیمی ۲۷ واتی و شارژ بیسیم ۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین گفته می‌شود که Mi CC9 Pro ممکن است با اندروید ۱۰، مادون قرمز و NFC با قیمتی در حدود ۳۱۰ دلار به بازار بیاید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

فرامرز شادور

۱۳۹۸/۸/۱۴
با سلام و وقت بخیر
دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی پنج گانه و دوربین ۳۲ جلو...بسیار عالیه و بالاخره ۱۴ آبان ماه معرفی شد قیمتش حدوداً ۴/۵ میلیون تومان هست ( البته با این قیمت دلار )
قیمتش نسبت به امکانات معرفی شده بسیار مناسبه...