خانهاخبار
پاور بانک 14 هزار میلی آمپری لنوو برای لپتاپ‌ها معرفی شد

پاور بانک 14 هزار میلی آمپری لنوو برای لپتاپ‌ها معرفی شد

لنوو به‌تازگی از پاور بانک جدید سری تینک پلاس رونمایی کرده است. این پاور بانک 14 هزار میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و می‌تواند با سرعت 50 وات لپتاپ شما را شارژ کند.
۱۳۹۸/۸/۶

لنوو پاور بانک‌های سری تینک پلاس خود را با یک مدل جدید که سرعت شارژ بالاتر و طراحی ظریف‌تری دارد آپدیت کرده است. ظرفیت این پاور بانک ۱۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت است و می‌تواند با رابط USB-C لپتاپ‌ها و با رابط USB-A تلفن‌های هوشمند را شارژ کند.

پاور بانک ۱۴ هزار میلی آمپری تینک پلاس با سرعت شارژ ۵۰ وات در دو رنگ سیاه و قرمز به بازار می‌آید. این پاور بانک دو نسخه دارد؛ یکی با پورت عادی USB-C که قیمت آن ۴۳ دلار است و دیگری با پورت ویژه لنوو موسوم به Slim Tip که قیمت آن ۵۷ دلار است.

image

پاور بانک جدید تینک پلاس به صورت همزمان می‌تواند دو تلفن هوشمند را از طریق پورت USB-A و یک لپتاپ را از طریق پورت USB-C با حداکثر سرعت ۵۰ واتی خود شارژ کند. این دستگاه در برابر ولتاژ بیش از اندازه، گرما و اتصال کوتاه مقاوم است.

پاور بانک جدید لنوو هم‌اکنون برای پیش‌خرید در فروشگاه JD.com در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته اما فعلا صحبتی از تاریخ عرضه آن به میان نیامده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)