خانهاخبار
گزارش: ایرپاد پرو احتمالا هشت رنگ جدید خواهد داشت

گزارش: ایرپاد پرو احتمالا هشت رنگ جدید خواهد داشت

بر اساس اعلام خبرگزاری Economic Daily News، ایرپاد پرو اپل که احتمالا به‌زودی معرفی خواهد شد، قرار است هشت رنگ جدید از جمله مشکی و سبز نیمه‌شب داشته باشد.
۱۳۹۸/۸/۶

به گزارش رسانه چینی زبان Economic Daily News، ایرپاد پرو در هشت رنگ متفاوت از جمله سفید، مشکی و سبز نیمه‌شب روانه بازار خواهد شد تا شباهت بیشتری به مدل‌های موجود آیفون داشته باشد. عرضه هشت رنگ مختلف از ایرپاد جدید اپل با توجه به مدل‌های قبلی که فقط در رنگ سفید به بازار آمده بودند کمی غیرمنتظره به نظر می‌رسد، اما از آن‌جایی که هدفون Solo3 بیتس نیز در طول سال‌ها رنگ‌های زیادی دریافت کرده، تغییر سیاست اپل مشهود است.

این گزارش از شایعه مربوط به برخورداری ایرپاد پرو از قابلیت حذف نویز و ضدآب پشتیبانی می‌کند. چند هفته پیش تصویر احتمالی ایرپاد پرو در نسخه بتای iOS 13.2 کشف و بر اساس آن چند رندر زیبا تولید شد. اکنون گفته می‌شود که ایرپاد پرو به‌زودی وارد بازار خواهد شد تا در فصل خریدهای آخر سال در ویترین مغازه‌ها قرار بگیرد. Echonomic Daily News معتقد است که این دستگاه احتمالا تا پایان این هفته معرفی می‌شود.

image

پیش از معرفی نسل دوم ایرپاد اعلام شده بود که ایرپاد ۲ قرار است رنگ سیاه و بدنه‌ای با طراحی مات داشته باشد. با این حال ایرپادی که اوایل سال به بازار آمد چنین ویژگی‌هایی نداشت. اکنون این رسانه چینی مدعی است که ایرپاد پرو نوعی طراحی فلزی جدید خواهد داشت تا با این رنگ‌های جدید بیشتر از قبل شبیه بدنه شیشه‌ای آیفون ۱۱ پرو به نظر برسد.

در گزارشات آمده که این دستگاه کیفیت صدای بهتری خواهد داشت و از حالت‌های صوتی گوناگونی پشتیبانی خواهد کرد. ایرپاد پرو نیز احتمالا مثل بیتس سولو پرو قابلیتی به نام Transparency دارد که اجازه می‌دهد صدای محیط اطراف در صورت نیاز به گوش کاربر برسد.

گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که ایرپاد پرو ۱۰۰ دلار گران‌تر از ایرپاد معمولی خواهد بود و قیمتی ۲۵۹ دلار خواهد داشت. اپل معمولا محصولات بازطراحی‌شده خود را در رویدادهای ویژه این شرکت معرفی می‌کند، اما با توجه به عدم ارسال دعوت‌نامه برای رویداد اکتبر، بعید به نظر می‌رسد که امسال خبری از این مراسم باشد. در نتیجه حالا احتمالا باید منتظر عرضه‌ای مطبوعاتی یا رویدادی در ماه نوامبر باشیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)