خانهاخبار
تصاویر کیس شارژر ایرپاد پرو لو رفت

تصاویر کیس شارژر ایرپاد پرو لو رفت

علی‌رغم آن که بر اساس شایعات تنها چند روز تا معرفی ایرپاد پرو باقی مانده است، اما امروز کاربری در شبکه اجتماعی ویبو تصاویری از کیس شارژر این هندزفری بیسیم را منتشر کرد.
۱۳۹۸/۸/۴

طبق آخرین گزارشات، مدل جدید ایرپاد اپل (که احتمالا ایرپاد پرو نامیده می‌شود) تا انتهای ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد. حالا در آخرین روزهای ماه اکتبر چند تصویر تازه از کیس احتمالی این هندزفری بیسیم منتشر شده است. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

تصاویری که در زیر مشاهده می‌کنید ظاهرا مربوط به کیس شارژر ایرپاد پرو است که در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده. همان طور که می‌بینید، کیس ایرپاد پرو از کیس ایرپاد معمولی پهن‌تر و کمی بزرگ‌تر است. در نتیجه می‌توانیم حدس بزنیم که این دستگاه نسبت به ایرپاد عادی مقداری بزرگ‌تر باشد.

image

حفره‌های درون این کیس تقریبا به اندازه حفره‌های موجود در کیس ایرپادهای موجود است که پایه‌های ایرپاد پرو در آن قرار می‌گیرد تا گوشی‌ها را شارژ کند. علاوه بر این، عبارت Designed in California و Assembled in China را روی بدنه می‌بینیم که بالای دکمه مخصوص جفت کردن دستگاه قرار گرفته است.

image

پیش‌تر در نسخه بتای iOS 13.2 آیکن مربوط به ایرپاد جدید اپل را دیده بودیم. این نسخه هفته آینده به صورت عمومی منتشر می‌شود و نصب آن برای استفاده از قابلیت‌های مختلف هدست Beats Solo Pro ضروری است. حالا به نظر می‌رسد که با توجه به همزمانی انتشار این آپدیت و عرضه احتمالی ایرپاد پرو، این دستگاه نیز به iOS 13.2 نیاز داشته باشد.

طراحی و تولید کیس‌های محافظ شارژر این دستگاه که آن‌ها را در تصاویر موجود مشاهده می‌کنید، نشانگر عرضه قریب‌الوقوع ایرپاد پرو است که احتمالا قیمتی حدود ۲۶۰ دلار خواهد داشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)