خانهاخبار
موتورولا موتو E6 پلی به صورت رسمی معرفی شد

موتورولا موتو E6 پلی به صورت رسمی معرفی شد

موتورولا از یک گوشی ارزان قیمت جدید رونمایی کرد. موتورولا موتو E6 پلی با قیمت 109 یورو به فروش می‌رسد.
۱۳۹۸/۸/۴

در گذشته شاهد معرفی گوشی‌های موتو E6 و موتو E6 پلاس از سوی شرکت موتورولا بودیم که اگرچه قیمت پایینی داشتند، اما تمام کاربران قادر به خرید آن‌ها نبودند. حال این شرکت از نسخه ارزان‌تر آن‌ها، موتو E6 پلی رونمایی کرده است. این گوشی هوشمند در آینده نزدیک با قیمت 109 یورو وارد بازار می‌شود. این دستگاه طراحی منحصر به فردی ندارد؛ با این حال با توجه به قیمت می‌توان از آن رضایت داشت. موتورولا موتو E6 پلی به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی Max Vision با رزولوشن اچ دی پلاس مجهز شده است که با نمایشگر مورد استفاده در موتو E6 یکسان است. در اطراف این صفحه نمایش حاشیه‌های زیادی به چشم می‌خورد.

در بخش بالایی نمایشگر موتو E6 پلی شاهد حضور حاشیه زیادی هستیم که دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، اسپیکر مکالمه و چندین سنسور را میزبانی می‌کند. دوربین سلفی این دستگاه قادر به پشتیبانی از عکاسی پرتره بوده و همچنین قابلیت فیس آنلاک را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در صورتی که قصد ندارید از چهره خود برای باز کردن قفل این گوشی هوشمند استفاده کنید، موتورولا برای شما سنسور اثر انگشت را در نظر گرفته است. این اسکنر روی پنل پشتی قرار گرفته و زیر لوگوی موتورولا تعبیه شده است. روی پنل پشتی علاوه بر سنسور اثر انگشت، دوربین اصلی و فلاش LED درون یک المان به صورت افقی به چشم می‌خورند. سنسور این دوربین 13 مگاپیکسلی بوده و از سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز بهره می‌برد.

در سمت راست موتو E6 پلی دکمه‌های تنظیم صدا و پاور به چشم می‌خورد. در بخش بالایی این اسمارت فون جک 3.5 میلی‌متری هدفون حضور دارد و بخش پایینی آن، پورت microUSB را میزبانی می‌کند. همانطور که از قیمت این دستگاه می‌توان حدس زد، موتورولا برای آن مشخصات فنی قدرتمندی در نظر نگرفته است. قدرت این گوشی هوشمند توسط چیپست مدیاتک MT6739 تامین می‌شود که اندکی از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 425 سریع‌تر است. این چیپست کوالکام در گوشی‌های موتو E5، موتو E5 پلی و موتو E5 پلاس مورد استفاده قرار گرفته بود. این دستگاه به 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده که البته از کارت حافظه خارجی با حداکثر ظرفیت 256 گیگابایت نیز پشتیبانی می‌کند.

image

موتو E6 پلی مانند سایر محصولات اخیر موتورولا، به صورت پیش فرض دارای سیستم عامل اندروید 9 پای است که البته اندروید وان برای آن در نظر گرفته نشده است. این موضوع به معنای آن است که تضمینی برای دریافت نسخه‌های آینده اندروید توسط موتو E6 پلی وجود ندارد. انرژی این دستگاه توسط یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 10 واتی است. نسخه برزیلی این گوشی هوشمند در جعبه خود دارای شارژر 10 واتی و هدفون است، در حالی که کاربران در سایر نقاط جهان به شارژر 5 واتی دسترسی پیدا می‌کنند و خبری از هدفون در جعبه محصولات آن‌ها نخواهد بود. در نهایت باید به این موضوع اشاره کرد که این گوشی هوشمند از استاندارد IP پشتیبانی نمی‌کند و همچنین فاقد تراشه NFC است؛ بنابراین نمی‌توان آن را با خود زیر آب برد.

این گوشی هوشمند از امروز در کشور برزیل و مکزیک برای فروش عرضه شده است. نسخه جهانی این دستگاه در اواسط ماه نوامبر وارد بازار جهانی می‌شود، در این ماه شاهد عرضه گوشی‌های جدید موتورولا موتو G8 پلی و موتو G8 پلاس در کشورهای اروپایی نیز خواهیم بود. قیمت در نظر گرفته شده برای موتورولا موتو E6 پلی برابر با 109 یورو (معادل 121 دلار) است و کاربران می‌توانند آن را در رنگ‌های آبی و مشکی سفارش دهند. موتورولا اعلام کرده در آینده این اسمارت فون در کشورهای آمریکای لاتین و آسیا برای فروش عرضه می‌شود. قیمت موتورولا موتو E6 پلی در آینده برای این کشورها اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)