خانهاخبار
سال آینده تمام گوشی‌های پریمیوم سونی با پشتیبانی از 5G عرضه می‌شوند

سال آینده تمام گوشی‌های پریمیوم سونی با پشتیبانی از 5G عرضه می‌شوند

مطابق گزارش اخیر وبسایت ژاپنی Sumahoinfo، سونی از سال آینده تمام گوشی‌های پریمیوم خود را با برخورداری از فناوری 5G روانه بازار خواهد کرد.
۱۳۹۸/۸/۳

سونی از ابتدای سال ۲۰۱۸ تاکید داشت که فناوری 5G عنصری کلیدی برای احیای مجدد خط تولید تلفن‌های هوشمند اکسپریا خواهد بود، ولی این شرکت هنوز گوشی جدیدی با پشتیبانی از این فناوری روانه بازار نکرده است. حالا با توجه به گزارشات جدید به نظر می‌رسد که سال آینده باید منتظر تحولات زیادی در این زمینه باشیم.

به گزارش وبسایت ژاپنی Sumahoinfo، گوشی جدید اکسپریا ۵ آخرین محصول از سری پرچمداران سونی با پشتیبانی از 4G LTE بود. بنابراین از حالا به بعد و با معرفی وارث اکسپریا ۱ که احتمالا در نمایشگاه MWC 2020 معرفی خواهد شد، این شرکت تمام دستگاه‌های پریمیوم خود را با مودم 5G عرضه می‌کند.

سونی ظاهرا در تلاش است تا بتواند گوشی‌های خود را به رقیبی برای محصولات 5G شرکت‌هایی مثل سامسونگ، اپل و شیائومی تبدیل کند. این کمپانی حتی می‌تواند از تحریم‌های آمریکا علیه هوآوی به عنوان فرصتی برای تصاحب بازار این شرکت استفاده نماید.

علی‌رغم تلاش‌های سونی برای افزایش میزان سودآوری از دستگاه‌های پریمیوم، آن‌ها هنوز باید تلفن‌های هوشمند میان‌رده و اقتصادی متنوعی برای بازار مصرفی معرفی کنند. در نتیجه به نظر می‌رسد که حداقل در بازارهای پایین‌رده‌تر همچنان از شبکه 4G LTE استفاده شود، اگرچه در انتها تمامی شرکت‌ها باید به سمت پشتیبانی از 5G حرکت کنند.

این شرک بزرگ ژاپنی در آینده نزدیک، پیش از هر چیز، باید بر بازاریابی موفق برای اکسپریا ۵ و افزایش حداکثر میزان فروش این دستگاه تمرکز کند. سونی انتظار دارد در سال مالی موجود که به ماه مارس منتهی می‌شود ۴ میلیون تلفن هوشمند بفروشد. این رقم قبلا ۵ میلیون در نظر گرفته شده بود، اما بعدها به ۴ میلیون کاهش داده شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

sina_ml

۱۳۹۸/۸/۷
عالی