خانهاخبار
گوشی منعطف هوآوی میت ایکس از ماه آینده عرضه می‌شود

گوشی منعطف هوآوی میت ایکس از ماه آینده عرضه می‌شود

کمپانی هوآوی در رویدادی رسمی تأیید کرد که گوشی منعطفش را از اواسط نوامبر روانه بازار چین می‌کند. هوآوی میت ایکس قرار است با 8 گیگابایت رم و قیمت 2400 روانه این بازار مهم شود و همچنین شایان ذکر است که برنامه عرضه جهانی این گوشی هم در دست بررسی قرار دارد.
۱۳۹۸/۸/۲

اولین گوشی منعطف کمپانی هوآوی به نام میت ایکس سرانجام قرار است از ماه آینده عرضه شود. این کمپانی برای همین موضوع رویدادی رسمی برگزار و خبر آغاز فروش گوشی جدید میت ایکس از ماه آینده را تأیید کرد.

گوشی هوآوی میت ایکس یک پرچمدار 5G مجهز به پردازنده داخلی Kirin 980 و مودم Barng 5000 است و از باتری دو تکه 4500 میلی آمپر ساعتی قدرت می‌گیرد که بر اساس گزارش‌های قبلی با پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع 55 واتی می‌تواند ظرف مدت تنها نیم ساعت از صفر تا 85 درصد شارژ شود. پنل نمایش این گوشی در حالت کاملاً باز 8 اینچی است و در حالت بسته آن با دو پنل 6.6 و 6.38 اینچی در بخش جلو و پشت بدنه روبرو هستیم.

image

 

گوشی منعطف میت ایکس هوآوی برخلاف گوشی پرچمدار سامسونگ گلکسی فولد که مانند یک کتاب باز و بسته می‌شود، رو به بیرون خم می‌شود و طراحی تاشونده متفاوتی دارد. همین موضوع هم باعث شده است امکان استفاده از این گوشی منعطف آسان‌تر باشد و میت ایکس در مقایسه با گلکسی فولد بیشتر شبیه به یک گوشی هوشمند رایج مورد استفاده قرار گیرد. از طرفی نمایشگر این گوشی با روکش پلاستیکی بسیار در معرض آسیب قرار دارد و از این نظر امکان آسیب رسیدن به پنل نمایش گوشی میت ایکس بیشتر از پنل در گوشی سامسونگ گلکسی فولد است.

گوشی هوآوی میت ایکس هم گوشی ارزانی نیست و به همین خاطر میزان مقاومت بدنه آن از اهمیت بسیاری برخوردار است. این گوشی قرار است در نسخه 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی از 15 نوامبر (24 آبان) به قیمت 1699 یوان معادل 2400 دلار روانه بازار چین شود.

image

 

کمپانی هوآوی به خبرگزاری The Verge اعلام کرده است که استراتژی عرضه جهانی این سازنده متوجه روند توسعه شبکه ارتباطی 5G در مناطق جغرافیایی مختلف است. به گفته این غول تکنولوژی، هوآوی برنامه عرضه جهانی گوشی هوشمند منعطف میت ایکس را در دست بررسی قرار داده است.

هوآوی در رویداد تازه خود همچنین تأیید کرد که تا به حال توانسته است 200 میلیون دستگاه گوشی هوشمند را در خلال سال 2019 میلادی در بازار به فروش برساند. این آمار نشان می‌دهد که سازنده مذکور موفق شده است 64 روز زودتر از سال گذشته به این رکورد چشمگیر دست پیدا کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)