خانهاخبار
رندری منتسب به ردمی نوت 8T منتشر شد

رندری منتسب به ردمی نوت 8T منتشر شد

به‌تازگی چند رندر منتسب به ردمی نوت 8T لو رفته که دستگاهی با شباهت بسیار زیاد به ردمی نوت 8 را نشان می‌دهد. این گوشی دوربینی چهارگانه دارد و احتمالا سایر مشخصات آن نیز شبیه ردمی نوت 8 است.
۱۳۹۸/۸/۱

از مدت‌ها پیش شایعاتی مبنی بر عرضه مدل T ردمی نوت 8 شنیده می‌شد و اگرچه این شرکت هنوز به طور رسمی چیزی اعلام نکرده، اما به‌تازگی رندرهای مربوط به این دستگاه در سطح اینترنت پخش شده است. با جی‌اس‌ام در ادامه مطلب همراه باشید.

همان طور که در تصویر زیر می‌بینید، این دستگاه در رندر مربوطه همراه با ردمی نوت ۸ مشاهده می‌شود و این طور که پیداست شباهت‌های بسیاری بین این دو گوشی وجود دارد. ردمی نوت ۸ تی مجهز به دوربینی چهارگانه با چینش عمودی است که کنار آن فلش LED قرار گرفته است. در مرکز قاب پشتی نیز حسگر اثر انگشت دیده می‌شود.

در نتیجه می‌توانیم حدس بزنیم که ردمی نوت ۸ تی حداقل از نظر طراحی ظاهری آپدیت بزرگی نسبت به ردمی نوت ۸ نباشد، با این حال هنوز رندری از طراحی بخش جلویی این دستگاه منتشر نشده تا بتوانیم نظری قطعی در این باره بدهیم.

image

البته منبع تصاویر می‌گوید بخش جلویی ردمی نوت ۸ تی تغییر شگرفی نخواهد داشت. گفته می‌شود که مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه هم مثل طراحی‌اش شبیه ردمی نوت ۸ است و تنها تفاوت عمده میان این دو گوشی این است که نوت ۸ تی NFC خواهد داشت.

تلفن مورد بحث احتمالا دوربینی چهارگانه متشکل از لنزهای ۴۸ + ۸ + ۲ + ۲ مگاپیکسلی دارد. در بخش سلفی نیز دوربینی ۱۳ مگاپیکسلی قرار گرفته که از قابلیت‌های AI Beauty پشتیبانی می‌کند. فعلا اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه این موبایل در دسترس نیست، ولی انتظار می‌رود که در چند روز آینده اخبار بیشتری منتشر شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)