خانهاخبار
خط مونتاژ آیفون XR به هند منتقل شد

خط مونتاژ آیفون XR به هند منتقل شد

بر اساس تصاویری که از جعبه آیفون XR به دست آمده، گوشی مقرون به صرفه اپل که پیش‌تر در چین تولید می‌شد، حالا در هند تولید می‌شود.
۱۳۹۸/۸/۱

بر اساس جدیدترین اخبار موبایل، پس از انتشار تصاویری از جعبه‌های آیفون XR اپل که روی آن‌ها عبارت Assembled in India یا «مونتاژشده در هند» حک شده بود، به نظر می‌رسد که کارخانه‌های تولید این پرچمدار محبوب دنیای موبایل به کشور هند منتقل شده است. آیفون XR در سال ۲۰۱۸ معرفی شد و همچنان یکی از محبوب‌ترین آیفون‌های مقرون به صرفه در هند است.

پیش‌تر به واحد تولیدی فاکس‌کان در هند اعلام شده بود که به دنبال درخواست دولت هند تولید گوشی‌ها باید به این کشور منتقل شود. این مسئله به اپل کمک می‌کند در آینده نزدیک خرده‌فروشی‌های خود را که از مدت‌ها پیش به دنبالشان بوده در هند برپا کند.

در پی معرفی سری آیفون ۱۱، قیمت آیفون XR با تخفیف‌های جذابی در فروشگاه فلیپ‌کارت و آمازون هند همراه شده است. در طول بعضی از حراج‌های آمازون کاربران می‌توانند آیفون XR را به قیمت تقریبی ۶۳۴ دلار تهیه کنند. گفتنی است قیمت رسمی مدل ۶۴ گیگی آیفون XR در هند حدود ۷۰۰ دلار است.

با وجود رقبای قدرتمندی همچون وان پلاس و سامسونگ که بازاری تنگاتنگ را در هند به وجود آورده‌اند، حرکت اپل برای انتقال کارخانه‌های خود به این کشور می‌تواند کمک شایانی به کاهش قیمت‌ها برای مصرف‌کنندگان داشته باشد.

آیفون XR اپل یکی از بهترین تلفن‌های هوشمند اپل است که در عین ارائه سخت‌افزاری قدرتمند قیمت و رنگ‌های جذابی دارد. این دستگاه برای کسانی که در حال حاضر آیفون 6S یا آیفون 7 دارند گزینه بسیار مناسبی به حساب می‌آید و از لحاظ دوربین، باتری، طراحی و نمایشگر قطعا آپگرید مطلوبی خواهد بود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)