خانهاخبار
نرم‌افزار Adobe Illustrator به‌زودی به آیپد می‌آید

نرم‌افزار Adobe Illustrator به‌زودی به آیپد می‌آید

به گزارش بلومبرگ، شرکت ادوبی در نظر دارد که تا چند هفته دیگر و احتمالا همزمان با کنفرانس مکس نسخه آیپد نرم‌افزار Illustrator را برای این تبلت محبوب منتشر کند.
۱۳۹۸/۸/۱

شرکت ادوبی پاییز سال گذشته اعلام کرد که فتوشاپ واقعی در سال ۲۰۱۹ برای آیپد منتشر می‌شود. حالا در حالی که ما هنوز منتظر عرضه این نرم‌افزار هستیم، به گزارش بلومبرگ به نظر می‌رسد که برنامه ادوبی تغییر کرده و مطابق طرحی که به منظور انتشار نرم‌افزارهای بیشتر از سری Creative Cloud تنظیم شده، قرار است ابتدا نرم‌افزار Illustrator برای تبلت محبوب اپل منتشر شود.

بر اساس این گزارش، ادوبی احتمالا در کنفرانس Adobe Max که اوایل نوامبر برگزار می‌شود از نسخه پیش‌نمایش Illustrator برای آیپد رونمایی خواهد کرد و بعد نسخه کامل آن را در سال ۲۰۲۰ منتشر می‌کند. بلومبرگ می‌گوید این اپلیکیشن بسیاری از قابلیت‌های نسخه دسکتاپ Illustrator را خواهد داشت و به نظر می‌رسد که شرایطش به همان شکلی باشد که ادوبی وعده آن را برای فتوشاپ داده بود.

با این حال نسخه آیپد فتوشاپ شاید دقیقا همان وضعیتی را نداشته باشد که ادوبی پیش‌تر قول داده بود، چون بلومبرگ هفته گذشته گزارشی منتشر کرد که در آن ذکر شده بود نسخه‌های بتای این نرم‌افزار برخی قابلیت‌ها یا کارکردهای کلیدی نسخه دسکتاپ را ندارند. اسکات بلسکی، مدیر محصول ارشد گروه Creative Cloud شرکت ادوبی، قبلا به مطبوعات گفته بود که قابلیت‌های نسخه آیپد فتوشاپ به مرور زمان تکمیل می‌شود.

امروز در گزارش دیگری اعلام شد که چند منبع معتمد گفته‌اند ادوبی عمیقا تمام تلاش خود را برای نسخه آیپد فتوشاپ می‌کند و قصد دارد بر اساس برنامه زمان‌بندی قابلیت‌های جدید را به این اپلیکیشن اضافه کند. در نتیجه احتمالا همان طور که بلسکی وعده داده، آن دسته از قابلیت‌هایی که به هنگام عرضه در دسترس کاربران نیستند، با آپدیت‌های بعدی به این نرم‌افزار اضافه می‌شوند.

بلومبرگ هفته گذشته گفته بود که ادوبی احتمالا در کنفرانس مکس آپدیتی برای نسخه آیپد فتوشاپ منتشر خواهد کرد؛ در نتیجه زمان زیادی باقی نمانده تا اطلاعات بیشتری درباره برنامه نهایی این شرکت کسب کنیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)