خانهاخبار
محصولات جذاب اپل، سال آینده از راه می‌رسند

محصولات جذاب اپل، سال آینده از راه می‌رسند

اهالی کوپرتینو در نظر دارند تا در سال 2020 چند محصول جدید و فوق العاده را برای کاربران خود ارائه کنند.
۱۳۹۸/۸/۱

بر اساس گزارش بلومبرگ، سال 2020 یک سال بزرگ و جذاب برای کمپانی اپل به حساب خواهد آمد. چرا که آن‌ها قصد دارند تا هدست واقعیت مجازی، مک بوک با پردازنده ARM و اپل واچی با قابلیت ردیابی وضعیت خواب را روانه بازار کرده و از طرف دیگر، شاهد تغییرات گسترده و عظیمی در آیفون نیز خواهیم بود.

آیفون‌های اپل از سال 2017 تا به حال، تغییری خاصی را به خود ندیده‌اند و سال آینده، می‌تواند سالی شگفت انگیز برای دارندگان این محصول به حساب آید. برای اولین بار، شاهد قرارگیری مود‌های 5G در آیفون‌ها خواهیم بود و از طرف دیگر، پردازنده آن‌ها نیز سریع تر خواهد شد و دوربین‌های اصلی دستگاه نیز تا حد چشمگیری بهبود خواهند یافت.

عینک هوشمند اپل نیز قرار است تا در 2020 روانه بازار شود. گزارش کامل بلومبرگ در این مورد به شرح زیر است:

عینک هوشمند اپل با آیفون کاربر به صورت کامل سینک شده و پیام‌ها، ایمیل‌ها و سایر اطلاعات را جلوی چشمان کاربر نمایش می‌دهد. همچنین اپل قصد دارد تا اپ استور اختصاصی خود را برای هدست واقعیت مجازی نیز طراحی کند، دقیقا همان کاری که برای سرویس استریم اپل تی وی و اپل واچ انجام داد. اپل متخصصان مختلف در صنعت بازی سازی و گرافیک را برای انجام این امر به خدمت گرفته و اگر همه چیز خوب پیش برود، شاهد تغییرات عظیمی در زمینه محصولات اپل خواهیم بود.

image

 

خبرنگار بلومبرگ همچنین به این موضوع اشاره کرد که اپل در حال حاضر، هنوز اپلیکیشن خاصی را برای عینک هوشمند خود طراحی نکرده و به همین دلیل، مهندسان و طراحان کوپرتینویی سخت در تلاش هستند تا چنین اتفاقی را به واقعیت نزدیک کنند.

همان طور که پیش‌تر گزارش شده بود، قرار است تا نسل بعدی اپل واچ به ویژگی ردیابی خوابکاربران نیز مجهز شود. همچنین برای اولین بار، شاهد رونمایی از دستگاه‌هایی مبتنی بر سیستم عامل مک خواهیم بود که با پردازنده ARM در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)