خانهاخبار
اطلاعات جدیدی درباره آنتن آیفون SE 2 منتشر شد

اطلاعات جدیدی درباره آنتن آیفون SE 2 منتشر شد

بر اساس یادداشت جدید مینگ-چی کو، آیفون SE 2 که احتمالا در مراسم سالانه ماه مارس اپل معرفی می‌شود از تکنولوژی جدیدی برای آنتن خود استفاده خواهد کرد تا انتقال اطلاعات به شکل بهتری انجام شود.
۱۳۹۸/۸/۱

پس از چند سال وقفه، به نظر می‌رسد که به‌زودی شاهد معرفی آیفون SE 2 خواهیم بود و حالا اطلاعات تازه‌ای درباره این دستگاه توسط تحلیل‌گر مشهور، مینگ-چی کو، منتشر شده است. در ادامه مطلب با جی‌اس‌ام همراه باشید.

بر اساس جدیدترین یادداشت مینگ-چی کو، آیفون SE 2 از طراحی آنتن کریستال پلیمر مایع (LCP) استفاده خواهد کرد که در مقایسه با آیفون ۸ وضعیت انتقال بیسیم اطلاعات را به شکل قابل توجه‌ای بهبود می‌دهد. همان طور که احتمالا می‌دانید، طبق گزارشات، طراحی آیفون SE 2 مشابه آیفون ۸ خواهد بود.

آیفون SE 2 نمایشگری ۴.۷ اینچی از نوع LCD دارد و از دکمه هوم با حسگر تاچ آیدی استفاده می‌کند. این دستگاه درست مثل آیفون ۸ فریم فلزی دارد، اما برای کاهش هزینه‌ها از قابلیت 3D Touch چشم‌پوشی کرده است.

image

قاب شیشه‌ای عقب این دستگاه همان قاب آیفون ۸ خواهد بود که حالا به قابلیت شارژ بیسیم مجهز شده است. نسخه اول آیفون SE که از طراحی آیفون 5S استفاده می‌کرد، دوربین آن دستگاه را با سنسوری ارتقایافته تعویض کرد، بنابراین انتظار داریم که آیفون SE 2 نیز از دوربینی در حد آیفون ۱۱ استفاده کند. البته این صحبت‌ها صرفا در حد گمانه‌زنی است و شاید اپل در نهایت برای کاهش هزینه‌ها دوربین را ارتقا ندهد.

با این حال، بخشی که می‌توانیم مطمئن باشیم قدرت آن فدای کاهش هزینه‌ها نمی‌شود، پردازنده است. آیفون SE 2 احتمالا از چیپست A13 Bionic استفاده می‌کند که آن را روی آیفون ۱۱ دیده‌ایم. گزارشات می‌گویند این چیپست همراه با ۳ گیگ رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی عرضه می‌شود. به‌علاوه، این دستگاه با جدیدترین نسخه iOS 13 به بازار می‌آید و باید با سرویس‌هایی مثل اپل تی‌وی پلاس، اپل آرکید و اپل موزیک سازگار باشد. خریداران آیفون SE 2 احتمالا از  یک سال اشتراک رایگان اپل تی‌وی پلاس بهره‌مند خواهند شد.

مینگ-چی کو باور دارد که آیفون SE 2 در سه‌ماهه نخست سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود و بلومبرگ و سایرین نیز معتقدند که این دستگاه در بهار سال آینده به بازار می‌آید. بر این اساس، باید در مراسم سالانه ماه مارس اپل شاهد رونمایی از این دستگاه باشیم.

image

آیفون SE 2 که حتی شاید با اسم آیفون 8S یا آیفون 9 معرفی شود، قیمتی در حدود ۳۹۹ دلار خواهد داشت و احتمالا در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری فضایی و قرمز به بازار می‌آید. اگر چنین قیمتی برای دستگاه مذکور در نظر گرفته شود، این گوشی علی‌رغم برخورداری از سخت‌افزارهای قوی‌تر از آیفون ۸ ارزان‌تر خواهد بود. کو پیش‌بینی می‌کند که به منظور اطمینان از تامین دستگاه‌های لازم در هنگام عرضه، شرکت‌هایی مثل Career Technologies و Murata Manufacturing تولید آنتن‌های مورد نیاز آیفون SE 2 را از ابتدای سال آینده آغاز خواهند کرد.

گفته می‌شود که در کنار وارث آیفون SE احتمالا شاهد عرضه نسخه جدید آیپد پرو نیز خواهیم بود. شایعات حاکی از آن است که این دستگاه پردازنده‌ای مبتنی بر تراشه A13 Bionic خواهد داشت که A13X Bionic نام می‌گیرد و کنار آن حداقل ۶ گیگابایت رم تعبیه می‌شود. اعمال تغییر در نمایشگر فوق‌العاده آیپد پرو بعید به نظر می‌رسد، اما انتظار داریم که قاب پشتی این محصول مشابه آیفون ۱۱ پرو با دوربینی سه‌گانه تجهیز شود. البته این دوربین تفاوت‌هایی با دوربین جدیدترین تلفن هوشمند اپل خواهد داشت و گفته می‌شود که احتمالا سنسوری سه‌بعدی برای تشخیص عمق روی آن قرار می‌گیرد تا از قابلیت‌های واقعیت افزوده پشتیبانی کند.

حالا که صحبت از واقعیت افزوده شد، بهتر است بدانید که در گزارشی به نقل از بلومبرگ، اپل آماده است تا در ابتدای سال ۲۰۲۰ از نسل اول عینک هوشمند خود رونمایی کند. این عینگ دو نمایشگر هولوگرافیک دارد که می‌تواند به آیفون شما وصل شده و اطلاعاتی مثل پیامک‌ها، ایمیل‌ها و نوتیفیکیشن‌ها را به شما نشان داده یا اجازه دهد از نقشه یا بازی‌های AR استفاده کنید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)