خانهاخبار
آموزش تولید محتوا و راهکار پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی برای سئو سایت

آموزش تولید محتوا و راهکار پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی برای سئو سایت

با یادگیری روش های جدید تولید محتوا برای سایت وضعیت سئو سایت در نتایج گوگل را بهبود دهید تا درنتیجه همراه با افزایش بازدیدکننگان سایت درآمد بهتری داشته باشید.
۱۳۹۸/۷/۳۰

 

آموزش تولید محتوا و راهکار پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی برای سئو سایت

 

image

 

 

با یادگیری روش های جدید تولید محتوا برای سایت وضعیت سئو سایت در نتایج گوگل را بهبود دهید تا درنتیجه همراه با افزایش بازدیدکننگان سایت درآمد بهتری داشته باشید.

در این بخش سه مقاله آموزشی بسیار جذاب در مورد  )تولید محتوا با هدف سئو( که در سایت virlan.com منتشر شده است را بررسی می کنیم، و از شما دعوت می کنیم برای مطالعه هر مقاله بروی هایپرلینک های داخل این مطلب کلیک کنید.

بهترین کلمات کلیدی برای تولید محتوا چه ویژگی هایی دارند؟

کلمات کلیدی شالوده یک مطلب محسوب می‌شود. تنها در صورت انتخاب کلمه کلیدی به شیوه‌ای صحیح، مطلب درخور و گوگل پسند تولید خواهید کرد! اما چطور می‌توان کلمات کلیدی مناسب پیدا کرد؟

افراد درگیر در پروژه‌های بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو، «کلمه کلیدی» را بارها شنیده‌ و از اهمیت آن برای سئو مطلع هستند. با این حال، حتی بسیاری از تولیدکنندگان محتوا و افراد متخصص در حوزه سئو، به طور دقیق به دید مناسبی درباره کلمه کلیدی و چیستی آن نرسیده‌اند.

image

 

سئو محتوا به عنوان بخشی از سئو داخل صفحه (آن پیج)، کلیدی‌ترین فعالیت در مسیر بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو محسوب می‌شود. در مبحث تولید محتوا هیچ چیز به اندازه انتخاب صحیح کلمه کلیدی دارای اهمیت نیست.

بهینه سازی وب سایت برای گوگل، فرآیندی است که می‌توان آن را به تکه‌هایی از یک زنجیر تشبیه کرد. اگر حتی یک تکه از زنجیر پاره شود، پیوستگی کل مجموعه زیر سوال خواهد رفت. به همین دلیل ریزترین اقدامات همچون دقت در نوشتن انکر تکست و همچنین استفاده از لینک نوفالو در زمان صحیح، دارای اهمیت هستند.

اما منظور از کلمه کلیدی چیست و بهترین کلمات کلیدی را چطور می‌توان پیدا کرد؟ چطور باید با هدف کسب بالاترین میزان بهره‌وری، کلمات کلیدی را مورد استفاده قرار داد؟ در این مطلب به سوالات یاد شده پاسخ خواهیم داد.

منظور از کلمات کلیدی در سئو سایت چیست؟

اگرچه واژه کلمه کلیدی بر سر زبان‌ها افتاده و به طور متداول مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما کی‌ورد (Keyword)، برخلاف آن چه بین کاربران رایج شده است، لزوما همیشه یک کلمه مشخص نیست و ممکن است عبارتی متشکل از چند کلمه باشد. در این زمان، از عنوان عبارت کلیدی به جای آن استفاده می‌کنیم، هر چه اغلب افراد، در صورت چند کلمه‌ای بودن آن، همچنان از عنوان کلمه کلیدی استفاده می‌کنند.

منظور از کلمه کلیدی، کلمه‌ها یا عبارت‌هایی است که کاربران، به منظور دستیابی به اطلاعات مورد نظرشان از طریق موتورهای جستجو، مورد استفاده قرار می‌دهند. به وسیله اضافه کردن این دسته کلمه‌ها یا عبارت‌ها به مطالب وب سایت خود، شانس نمایش داده شدن آن‌ها در نتایج جستجوی کاربران در موتورهای جستجو را افزایش خواهیم داد.

کلمات کلیدی سئو به ربات‌های موتورهای جستجو کمک می‌کنند بهتر به محتوا و موضوع یک مطلب پی ببرند. علاوه بر این مورد، از طریق آن‌ها به کاربران کمک می‌کنیم راحت‌تر نیازهای اطلاعاتی خود را از طریق موتورهای جستجو برطرف کنند....

 

آموزش تولید محتوا با هدف سئو سایت و افزایش بازدیدکنندگان

یادگیری و آموزش تولید محتوا برای بهینه سازی سایت و سئو در پیشبرد اهداف و استراتژی های جذب مخاطبان و افزایش فروش بسیار مهم است.

آموزش تولید محتوا

به آخرین کلماتی که در گوگل جستجو کردید فکر کنید. آیا در صفحه نتیجه موتور جستجو پستی پیدا کردید که توجه شما را جلب کرد؟ آیا محتوای این صفحه را مفید یافتید؟ آیا پیشنهاد بعدی آن صفحه یادگیری و تعامل بیشتر بود؟

اگر به تمام این سؤالات «بله» جواب دادید، پس نویسنده ای که چنین قطعه محتوایی را نوشته ، کارش را بسیار خوب انجام داده: آنها قطعه ای از محتوا ایجاد کردند که قصد شما را برآورده کرد. در سال ۲۰۱۹، این دقیقا همان چیزی است که موتورهای جستجویی مانند گوگل به آن اهمیت می دهند-یعنی برآورده کردن قصد جستجوگر.

برای یادگیری نحوه رفع نیاز جستجوگر و تولید محتوا بصورت با کیفیت که بازدیدکننده (و گوگل) را خوشحال می کند، با ویرلن همراه باشید...

یک محتوای موثر با یک طرح همراه است

قبل از شروع، ممکن است از خودتان بپرسید: "چگونه می توانم اهداف جستجوگر را برآورده کنم؟"

شما می توانید با ایجاد تجربه ای که داستانی را برای بازدید کنندگان روایت کند، کارتان را شروع کنید. این داستان باید آموزنده بوده و به آنها الهام بخشد تا تغییری در آنها ایجاد کرده باشد و منافع و نیازهایشان را در اولویت قرار داده باشد. بله، شما باید به بازدید کنندگان خود اطلاعاتی ارائه دهید، اما انجام این کار به تنهایی کافی نیست. برای کمک به آنها در امر تحول، شما باید به آنها تجربه ای معنی دار دهید، که این بدین معنا است که شما باید به آنها کمک کنید تا بتوانند آنچه را که یاد می گیرند، اعمال و پیاده کنند. اگر این کار به درستی انجام شود، اعتماد به همراه خواهد داشت و اگر کسی به شما اعتماد کند، احتمال بیشتری دارد که با شما معامله کند(زمانی که آماده تصمیم گیری در مورد خرید باشد). این یک محتوای موثر است.

خوشبختانه اکثر محتویات موثر شبیه این، دارای یک طرح هستند. ممکن است به راحتی آن را مشاهده نکنید، اما طرحی در آن وجود دارد، قصدش کمک به شما(خواننده )است، تا در طول سفر خود یک تصمیم آگاهانه و مطمئن بگیرید –تصمیم هرچه می خواهد باشد.

هنگام ایجاد یک مقاله، باید کاری کنید که خوانندگان به راحتی آنچه در آن مقاله آمده است را، درک کنند. اگر محتوای شما بیش از حد پیچیده و غیرتعاملی باشد، احتمال این وجود دارد که خوانندگان آن را رها کرده و به جای دیگری بروند. هر دقیقه هزاران مقاله منتشر می شود، بنابراین به راحتی می توان گفت که شما تنها منبعی نیستید که در حال رقابت برای توجه است.

بگذارید ۱۰ راهکاری را مرور کنیم که به شما کمک می کنند تا یک طرح موفق برای مقاله یا پست بعدی خود پیش نویس کنید ...

 

آموزش پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی برای توسعه وب سایت

پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی نخستین و مهم‌ترین گام برای ورود برند ها به بازار آنلاین و توسعه وب سایت است. در این مقاله، ۱۵ تکنیک جدید و اثربخش برای رسیدن به بهترین نتیجه را خواهید آموخت.

image

 

کلمات کلیدی از مفاهیمی هستند که بیشترین استفاده و کمترین دانش بازاریابی را در مورد آنها داریم. بسیاری از بازاریاب‌ ها دلیل استفاده از کلمه های کلیدی را می‌دانند، ولی صرف زمان برای مشخص کردن اینکه کدام‌یک از کلیدواژه‌ها برای یک کسب‌وکار ایده‌آل‌تر است، در اولویت آنها نیست!

استفاده از کلیدواژه‌ هایی که کاربر با هدف و نیت رسیدن به یک موضوع مشخص جستجو می‌کند، برای افزایش ترافیک سایت و جذب مخاطب بیشتر، مناسب هستند. تعریف این کلمات بسته به کسب‌وکارهای مختلف، متفاوت است. از آنجایی که مخاطب هر تجارتی با دیگری فرق دارد، یک کلیدواژه می‌تواند تاثیری متفاوت روی رفتار کاربران داشته باشد.

اهمیت این موضوع باعث شد تا این‌بار ۱۵ نفر از اعضای Forbes Communications Council با اشتراک‌گذاری استراتژی‌ها و ترفندهایی کارآمد، در مورد چگونگی پیدا کردن اثربخش‌ترین و بهترین کلمات کلیدی در کسب‌وکار خودشان و رسیدن به اهداف تعیین‌شده صحبت کنند...

 

برای مطالعه این ۳ مقاله و سایر مقالات آموزشی جدید در مورد دیجیتال مارکتینگ و سئو به وب سایت ویرلن virlan.com مراجعه کنید.

 

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)