خانهاخبار
راهنمای خرید پلیور گرم و پاییزه مردانه

راهنمای خرید پلیور گرم و پاییزه مردانه

پلیور مردانه برای استایل‌های رسمی و غیر رسمی یکی از ضروری‌ترین لباس‌هایی است که در کمد هر مردی موجود است.
۱۳۹۸/۷/۲۹
image

پلیور مردانه برای استایل‌های رسمی و غیر رسمی یکی از ضروری‌ترین لباس‌هایی است که در کمد هر مردی موجود است. در فصل‌های سرد همچون اوایل بهار، پاییز و زمستان، خرید پلیور مردانه مورد توجه بسیاری از آقاین قرار می‌گیرد. با این حال استایل پاییزه و زمستانه شما به سلیقه‌تان بستگی دارد که پلیور را با شلوار جین مردانه سِت کنید یا یک شلوار مردانه پارچه‌ای!

انتخاب جنس مناسب پلیور اهمیت بسیاری در خرید پلیور مردانه دارد. اگر پلیور شما خیلی نازک باشد، احساس سرما می‌کنید و اگر بافت ضخیمی داشته باشد، از گرمای عرق خواهید کرد. در اغلب موارد الیاف طبیعی برای تولید پلیور مردانه ظاهر بهتر، لطافت و ماندگاری بیشتری در مقایسه با الیاف مصنوعی ایجاد می‌کنند. با این حال در مورد الیافی چون نایلون، ریون، پلی استر و دیگرالیاف مصنوعی محتاط‌تر باشید.

انواع مدل پلیور مردانه:

هر ساله پلیور مردانه در طرح و رنگ‌های گوناگونی تولید و به بازار ارائه می‌شود. در سال‌های گذشته آقایان از پلیورهای رنگ تیره و خنثی استقبال می‌کردند. اما این روزها رنگ‌های روشن مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.

پلیور مردانه یقه هفت:

یقه هفت پلیور مردانه به دلیل برش شکل هفت به این نام خوانده می‌شود. این مدل یقه باعث می‌شود که گردن و اندام شما بلندتر و جذاب‌تر دیده شود. علاوه بر آن با پلیور یقه هفت دور یقه و کراوات در استایل‌های غیر رسمی بهتر دیده می‌شود. یقه هفت ظاهر هر مردی را بهتر می‌کند و شما می‌توانید استایل رسمی یا کژوال خود را با این مدل پلیور ترکیب کنید. اگر پلیور یقه هفت را روی پیراهن مردانه می‌پوشید دکمه‌های پیراهن را ببندید تا استایل‌تان جذاب‌تر شود.

پلیور مردانه یقه گرد:

image

بیشتر آقایان به پلیور یقه گرد علاقه خاصی دارند و ترجیح می‌دهند بیشتر از این مدل یقه استفاده کنند. در آغاز یقه گرد با دور یقه دایره‌ای را خدمه قایق‌ها می‌پوشیده‌اند. پلیور یقه گرد در مقایسه با پلیورهای یقه هفت در استایل کژوال بهتر ترکیب می‌شود و شما می‌توانید برای لایه رویی آن از ژاکت‌ مردانه شیک استفاده کنید.

پلیور مردانه یقه اسکی:

پلیورهای یقه اسکی را می‌توانید زیر کت تک در مهمانی‌ها یا برای پیاده‌روی در پارک بپوشید. رمز شیک پوشی برای این مدل یقه درست تا زدن آن است، هرگز یقه اسکی را به داخل تا نزنید و این نکته را فراموش نکنید که پلیور یقه اسکی برای افرادی که گردن کوتاهی دارند مناسب نیست.

پلیور مردانه یقه آرشال:

پلیور با یقه آرشال از زیباترین مدل‌ها می‌باشد. تکه‌ای از بافت پلیور برای راحتی و ایجاد گرما برگردانده شده است. این نوع یقه اغلب در ژاکت‌ها دیده می‌شود. اگرچه در دیگر لباس‌ها نیز با مدل‌های مختلف تولید می‌شود. پلیور با این مدل یقه را چه برای راحتی باشد و یا برای شیک تر دیده شدن، به جای پلیور معمولی بپوشید.

نگهداری از پلیور مردانه:

image

تنها پوشیدن پلیور مهمترین مسئله نیست، بلکه نگهداری از آن نیز حائز اهمیت می‌باشد. پس از استفاده از پلیور، این لباس کثیف می‌شود آن وقت چه باید کرد؟

خرید پلیور مردانه با کیفیت، و استفاده درست از آن باعث می‌شود که پلیور شما نیازی به شستن مدوام نداشته باشد. اگر پلیورتان لکه ندارد و به نظر تمیز می‌رسد، نیازی به شستشوی مداوم نیست. بهترین پیشنهاد شستشو بر اساس برچسب راهنمای محصول است که در آن می‌توانید نحوه شستشوی صحیح را مطالعه کنید.

برای شستشوی دستی بهتر است یک وان یا سینک را از آب سرد پر کنید و پلیور را با مایع ظرفشویی یا شوینده ملایم پس از ۳۰ دقیقه با ملایمت آبکشی کنید. حواستان باشد که پلیور را فشار ندهید. چرا که چلاندن و مچاله کردن پلیور به الیاف و بافت آن آسیب وارد می‌کند و شکل لباس عوض می‌شود. پلیور را به نرمی فشار دهید و در حالت معمول، لباس را روی یک حوله خشک و تمیز و در هوای آزاد پهن کنید.  

قبل و بعد استفاده از پلیور در طول سال آن را در پارچه برزنتی یا در نایلونی قرار دهید تا از تغییر دما و بید زدن محفوظ بماند. هرگز پلیور خود را آویزان نکنید زیرا نیروی جاذبه با گذشت زمان فرم لباس را خراب می‌کند و جای آویز روی بافت پلیور باقی می‌ماند. همیشه پلیور را تا بزنید و در نایلون یا کیسه برزنتی در جایی خشک و خنک نگه دارید و حواستان باشد که لارو بید در اطراف محل نگه‌داری پلیور نباشد. با وقت گذاشتن برای انتخاب صحیح جنس، مدل و نوع کارکرد پلیور زمستان را گرم و نرم سپری کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)