خانهاخبار
موتورولا گوشی تاشوی RAZR 2019 را 22 آبان معرفی می‌کند

موتورولا گوشی تاشوی RAZR 2019 را 22 آبان معرفی می‌کند

موتورولا با ارسال دعوت‌نامه‌هایی حاوی تصویری متحرک و منتسب به RAZR 2019 اعلام کرد که مراسم ویژه‌ای در تاریخ 22 آبان معرفی خواهد کرد تا بازآفرینی گوشی قدیمی خود را به رخ ما بکشد.
۱۳۹۸/۷/۲۹

مدت‌هاست که اخبار گوناگونی در خصوص تلفن هوشمند منعطف موتورولا موسوم به RAZR 2019 شنیده می‌شود. حالا به نظر می‌رسد که بالاخره قرار است در تاریخ ۱۳ نوامبر به استقبال این گوشی جذاب و دیدنی برویم.

موتورولا چند روزی است که ارسال دعوت‌نامه‌های مراسم ویژه‌ای به تاریخ ۱۳ نوامبر (۲۲ آبان) را برای رسانه‌ها آغاز کرده است. در این دعوت‌نامه که از سوی این زیرمجموعه کمپانی لنوو ارسال شده تصویر متحرکی را می‌بینیم که لولای مدل قدیمی RAZR را در کنار دستگاه جدیدی نشان می‌دهد که می‌تواند لولای مدل جدید RAZR باشد.

این دعوت‌نامه که رسانه‌ها را به حضور در مراسمی در مرکز شهر لس آنجلس دعوت می‌کند، می‌گوید باید منتظر رونمایی از موردانتظارترین دستگاهی باشیم که حالا بازآفرینی شده است. موتورولا تاکنون اطلاعات زیادی درباره نسخه جدید RAZR منتشر نکرده، اما از روی رندرهای افشایی می‌دانیم که تقریبا قرار است با چه دستگاهی مواجه شویم.

موبایل RAZR 2019 دو نمایشگر خواهد داشت و گفته می‌شود که از پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ استفاده می‌کند. این گوشی در دو مدل با ۴ گیگ رم + ۶۴ گیگ حافظه و ۶ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه روانه بازار می‌شود. باتری RAZR جدید موتورولا ۲۷۳۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد.

در شایعات آمده که RAZR 2019 قیمتی معادل ۱۵۰۰ دلار دارد، اما برای کسب اطلاعات دقیق و موثق‌تر باید تا ۲۲ آبان صبر کنیم. البته انتظار داریم که در این اثنا اطلاعات بیشتری درباره گوشی منطعف موتورولا منتشر شود، پس با ما همراه بمانید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)