خانهاخبار
اولین تلفن هوشمند مجهز به اسنپدراگون 865 معرفی شد

اولین تلفن هوشمند مجهز به اسنپدراگون 865 معرفی شد

شرکت چینی 8848 که در زمینه تولید گوشی‌های لوکس فعالیت دارد در مراسمی رسما از موبایلی به نام Titanium M6 5G رونمایی کرد که از اسنپدراگون 865 کوآلکام استفاده خواهد کرد.
۱۳۹۸/۷/۲۸

شرکت تولیدکننده موبایل‌های لوکس چینی موسوم به 8848 امروز با برپایی رویدادی در شهر پکن از برنامه‌های خود برای آینده بازار موبایل پرده برداشت. این شرکت که امسال اولین سالگرد تاسیس خود را جشن می‌گرفت، از جدیدترین گوشی لوکس خود با نام 8848 Titanium M6 5G رونمایی کرد؛ دستگاهی که نه تنها از فناوری 5G استفاده می‌کند، بلکه اولین تلفن هوشمند مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ است.

اسنپدراگون ۸۶۵ پردازنده پرچمدارهای سال آینده میلادی خواهد بود، اما 8848 یک گام جلوتر از رقبا رفته و به همین زودی تلفنی با این تراشه قدرتمند را معرفی کرده است. در شرایطی که هنوز بسیاری از تلفن‌های هوشمند مثل سری پیکسل ۴ از اسنپدراگون ۸۵۵ یا نهایتا اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس استفاده می‌کنند، Titanium M6 5G از نسل بعدی چیپست کوآلکام استفاده خواهد کرد. اطلاعات مربوط به این چیپست هنوز به طور کامل اعلام نشده، اما باید منتظر عملکرد فوق‌العاده‌ای از سوی این پردازنده باشیم. طبق گزارشات، کوآلمام در ماه نوامبر اطلاعات بیشتری در خصوص اسنپدراگون ۸۶۵ اعلام خواهد کرد.

مشخصات گوشی 8848 Titanium M6 5G

image

گوشی هوشمند 8848 Titanium M6 5G نمایشگری ۶.۰۱ اینچی از نوع آمولد، ۱۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه داخلی دارد. این موبایل به دوربینی ۶۴ مگاپیکسلی مجهز شده که می‌تواند با تکنیک‌های پیشرفته تصاویری حداکثری ۱۰۰ مگاپیکسلی ثبت کند. با این حال، به خاطر عدم آمادگی اسنپدراگون ۸۶۵ این دستگاه نیز تا سال آینده میلادی عرضه نخواهد شد.

شرکت 8848 همچنین از یک دستیار شخصی ویژه رونمایی کرد که برخلاف سایر دستیارهای شخصی که از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند، در این جا قرار است ارتباط انسانی شکل بگیرد. طبق اعلام این کمپانی، سرویس جدید آن‌ها اجازه می‌دهد اپراتورها بخشی از فرمان‌های کاربر را انجام دهند. با این حال باید صبر کنیم و ببینیم که این سیستم در عمل چگونه خواهد بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)