خانهاخبار
گلکسی فولد 2 احتمالا آوریل سال آینده معرفی می‌شود

گلکسی فولد 2 احتمالا آوریل سال آینده معرفی می‌شود

بر اساس گزارش تازه‌ای که از مراجع خبری کره‌ای منتشر شده، ظاهرا سامسونگ در نظر دارد تا نسخه دوم گلکسی فولد را در ماه آوریل سال آینده معرفی کند. البته مسئولان این شرکت هنوز بر سر اندازه نمایشگر این دستگاه با یکدیگر اختلاف دارند.
۱۳۹۸/۷/۲۶

بر اساس گزارش رسانه‌های کره‌ای، سامسونگ شدیدا مشغول کار روی گلکسی فولد ۲ است و می‌خواهد آن را مطابق برنامه زمان‌بندی مدنظر خود در سال ۲۰۲۰ روانه بازار کند. گزارشات جدید حاکی از آن است که نسل دوم موبایل تاشوی سامسونگ حدود یک ماه پس از عرضه احتمالی گلکسی اس ۱۱ در ماه مارس معرفی خواهد شد، بنابراین احتمالا می‌توانیم در ماه آوریل منتظر عرضه این گوشی باشیم.

گزارش امروز از تامین‌کنندگان قطعات به عنوان منبع اطلاعات خود یاد کرده و نقل قول یکی از آن‌ها را به این شکل نقل کرده است: «انتظار می‌رود که گلکسی اس ۱۱ در حوالی ماه مارس سال آینده عرضه شود و گلکسی فولد ۲ هم پس از آن به بازار می‌آید.»

با این حساب نسخه دوم گلکسی فولد با فاصله‌ای حدودا شش ماهه پس از عرضه عمومی اولین تلفن هوشمند تاشوی سامسونگ وارد بازار می‌شود. اسم رمز این دستگاه Bloom به معنای «شکوفه» است که می‌تواند اشاره‌ای به شکوفایی خط تولید دستگاه‌های منعطف سامسونگ داشته باشد.

۸ اینچ یا کوچک‌تر؟

image

در حال حاضر هیچ چیزی به جز اندازه احتمالی گلکسی فولد ۲ درباره این تلفن هوشمند تاشو در دسترس نیست. با این حال انتظار داریم که این دستگاه با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ (به همراه مودم X55 5G) و دوربین پریسکوپ به بازار بیاید. در گزارشات اولیه گفته شده بود که وارث گلکسی فولد نمایشگری ۶.۷ اینچی خواهد داشت که از محور افقی تا می‌شود و در بیرون آن فقط یک نمایشگر کوچک ۱ اینچی وجود دارد که زمان، تاریخ و نوتیفیکیشن‌ها را نشان می‌دهد. این رویکرد بسیار هوشمندانه‌تر و ارزان‌تر از مدل فعلی فولد است. ظاهرا سامسونگ می‌خواهد در محصول بعدی خود حمل‌پذیری را به اندازه صفحه ترجیح دهد.

با این حال، در گزارش امروز گفته شده نیروهایی درون سامسونگ هستند که می‌گویند هدف از تولید گوشی‌های تاشو ارائه نمایشگری بزرگ‌تر به کاربران است. در دنیایی که آیفون ۱۱ پرو مکس ۶.۵ اینچ و نوت ۱۰ پلاس ۶.۸ اینچ هستند، دستگاهی با نمایشگر ۶.۷ اینچی چندان برای کاربران جذاب نخواهد بود.

نمایشگر گلکسی فولد فعلی که در حالت باز به ۷.۳ اینچ می‌رسد بیشتر در رده تبلت‌ها قرار می‌گیرد، ولی وارث آن، حداقل بر اساس شایعات اولیه، به اندازه‌ای است که راحت می‌توانید آن را داخل جیب‌تان بگذارید. با این حال باید صبر کنیم و ببینیم که آیا این نیروهای داخلی می‌توانند اندازه گلکسی فولد ۲ را به ۸.۱ اینچ برسانند یا نه.

تاریخ عرضه گلکسی فولد ۲

image

سامسونگ می‌خواهد نمایشگر منعطف گلکسی فولد ۲ را در ماه نوامبر تامین کند، در نتیجه انتظار می‌رود که تولید انبوه این دستگاه برای نیمه نخست سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده باشد. اگر این غول بزرگ کره‌ای واقعا به دنبال عرضه این دستگاه در حوالی ماه آوریل باشد، امیدواریم قیمت مناسبی برای این دستگاه در نظر بگیرد تا دوباره با محصولی دو هزار دلاری طرف نباشیم.

موبایل منعطفی با طراحی صدفی یادآور روزهای دور دنیای موبایل خواهد بود که این بار با طراحی متفاوت قرار است مشکل نمایشگرهای بزرگ تلفن‌های هوشمند امروزی را حل کند. شرکت سامسونگ در پاسخ به سوالی در رابطه با تاریخ عرضه گلکسی فولد ۲ جوابیه زیر را منتشر کرده است: «صحبت کردن درباره محصولاتی که هنوز منتشر نشده‌اند سخت است.»

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)