خانهاخبار
تصاویر و طراحی جدید مدل عادی موتورولا موتو G8 لو رفت

تصاویر و طراحی جدید مدل عادی موتورولا موتو G8 لو رفت

وبسایتی به نام MobielKopen امروز تصاویری را منتشر کرده که منسوب به موتو G8 موتورولاست. این دستگاه که احتمالا 26 مهر معرفی خواهد شد از در سری جدید خود از طراحی تازه‌ای استفاده کرده است.
۱۳۹۸/۷/۲۶

‌موتورولا معمولا هر دوازده ماه یکبار گوشی جدیدی از سری Moto G معرفی می‌کند اما امسال ظاهرا استراتژی تازه‌ای از سوی این شرکت اتخاذ شده است. حالا علی‌رغم گذشت فقط هشت ماه از زمان معرفی Moto G7، به نظر می‌رسد که موتورولا به‌زودی می‌خواهد سری Moto G8 را روانه بازار کند.

به گزارش وبسایت MobielKopen، مجموعه جدیدی از رندرها مدل عادی گوشی Moto G8 را نشان می‌دهد. این دستگاه و برادر بزرگ‌ترش، یعنی Moto G8 Plus، از نظر طراحی شباهت زیادی به یکدیگر دارند اما در عین حال تفاوت‌های خاصی با Moto G7 پیدا کرده‌اند.

با نگاهی گذرا به قاب پشتی این دستگاه می‌بینیم که در Moto G8 از دوربینی سه‌گانه با چینش عمودی استفاده شده که میزبان یک سنسور اصلی با مشخصات نامعلوم، یک سنسور فوق عریض با میدان دید ۱۱۷ درجه‌ای و سنسور دیگری است که احتمالا همان حسگر تشخیص عمق خواهد بود.

در زیر این سه لنز یک فلش LED دیده می‌شود که کنار لوگوی موتورولا قرار گرفته و میزبان حسگر اثر انگشت فیزیکی این گوشی است.

image

اگر به سمت جلوی موتو جی ۸ نگاه کنیم، به نظر می‌رسد که موتورولا مثل وان ماکرو از نمایشگری ۶.۲ اینچی استفاده کرده باشد. البته اگر رزولوشن صفحه در این گوشی بالاتر برود نباید تعجب کنیم. موتو جی ۷ پنلی با کیفیت 1080p داشت، در حالی که وان ماکرو از پنلی با کیفیت 720p استفاده می‌کند.

از دیگری ویژگی‌های موتو جی ۸ می‌توانیم به پورت USB-C، بلندگوی قدرتمند پایینی و وجود دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در کناره دستگاه اشاره کنیم. جک ۳.۵ میلی متری هم همچنان روی این دستگاه قرار داده شده، اما به جای پایین بدنه به بالای آن انتقال یافته است.

انتظار داریم که موتو جی ۸ پنجشنبه همین هفته، ۲۶ مهر، در مراسمی ویژه همراه با موتو جی ۸ پلاس و احتمالا دستگاه دیگری از خانواده پلی یا پاور معرفی شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)