خانهاخبار
پیکسل 4 نارنجی رنگ، دقیقا چه رنگی است؟!

پیکسل 4 نارنجی رنگ، دقیقا چه رنگی است؟!

همان طور که اطلاع دارید،‌گوشی پیکسل 4 به تازگی معرفی شده است و رنگ نارنجی آن نیز با استقبال خوبی روبرو شده است.
۱۳۹۸/۷/۲۶

مهم ترین ویژگی‌های یک گوشی از دید خریدار چه عواملی می‌تواند باشد؟ پردازنده؟ رزولوشن دوربین؟ یا حافظه داخلی؟

زبان طراحی محصولات هوشمند اخیرا به عنوان یکی از مهم ترین دلایل خرید گجت ها به حساب می‌آید. خانواده آيفون 11 که به تازگی معرفی شده است، از چینش مربعی شکل در قسمت دوربین بهره می‌برد و همین حالت را نیز در Pixel 4 گوگل می‌بینیم.

اما یکی از مهم ترین عواملی که توجه کاربران را به سمت خود جلب می‌کند، رنگ بدنه دستگاه است. در کنار رنگ‌های سیاه و سفید که این روزها در بسیاری از محصولات هوشمند می‌بینیم، کمپانی‌های تولید کننده گوشی‌ها تصمیم گرفته‌اند تا برخی رنگ‌های جذاب و جدید را به چرخه محصولات خود اضافه نمایند. شرکت گوگل نیز از این موضوع مستثنی نیست و تصمیم گرفته تا برای پیکسل 4، رنگ نارنجی را به کاربران خود تقدیم کند.

image

اما این رنگ نارنجی، تا چه اندازه نارنجی است؟! در عکسی که روی جعبه قرار گرفته یا تصاویری که در ویدئوهای بررسی آن می‌بینیم، رنگ نارنجی خالصی را شاهد هستیم. اما زمانی که آن را در دستان خود می‌گیرید، به آن اندازه نارنجی به نظر نمی‌رسد.

این رنگ را می توان مخلوطی از رنگ مرجانی، صورتی زبان گنجشک و نارنجی دانست. اما آن رنگی که عوام مردم به نام نارنجی می‌شناسند، چیزی نیست که روی بدنه Pixel 4 شاهد آن هستیم.

در تصاویر زیر، می‌توانید مقایسه‌ای میان رنگ بدنه پیکسل 4 با اشیاء و محصولاتی که رنگ نارنجی آن شناخته شده است، را با چشمان خود ببینید:

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

a1995fahim

۱۳۹۸/۷/۲۶
خیلی رنگ قشنگیه و من هیچ اشکالی تو هیچی گوگل پیسکل 4 نمی بینم.