خانهاخبار
جعبه گشایی هوآوی میت ایکس، اخبار خوبی را با خود به همراه دارد

جعبه گشایی هوآوی میت ایکس، اخبار خوبی را با خود به همراه دارد

تولید انبوه و ویدئوی آنباکسینگ Huawei Mate X حاکی از آن است که کم کم به موعد معرفی این محصول نزدیک می شویم.
۱۳۹۸/۸/۱

مدت‌ها پیش در ماه جولای، ریچارد یو مدیر عامل کمپانی هوآوی تصویری از خود را منتشر کرد که گوشی میت ایکس را در دستان خود گرفته بود. ماه فوریه برای اولین بار، شاهد ارائه تصویری از این گوشی بودیم و حالا بر اساس اخبار جدید، تغییراتی در آن رخ داده است.

به عنوان مثال، اهرم میانی و ماژول دوربین از جنس کربن ساخته شده و دوربین چهارم نیز به پشت بدنه اضافه شده است.

در حالی که مسئولان هوآوی هنوز اشاره‌ای به تاریخ رونمایی از Huawei Mate X نکرده اند، ویدئوی جعبه گشایی این محصول که به تازگی در یوتیوب منتشر شده است، حکایت از این دارد که گوشی هوشمند منعطف هوآوی در ماه اکتبر به دنیای تکنولوژی معرفی خواهد شد. پیش تر، مدیران این کمپانی چینی در تدارک آن بودند که میت ایکس را در فصل تابستان سال جاری معرفی نمایند. اما بعد از مشکلاتی که مسئولان سامسونگ با گلکسی فولد داشتند و مشغول اعمال تغییرات برای برطرف نمودن مشکلات بودند، مهندسان هوآوی نیز تصمیم گرفتند تا تاریخ رونمایی از Mate X را عقب انداخته و ایرادات پیش آمده برای گلکسی فولد را روی محصول خود آزمایش کنند.

این تأخیر همچنین باعث شد تا پردازنده این دستگاه از کایرین 980 به Kirin 990 تبدیل شود که همین موضوع، اثر مثبتی روی دستگاه خواهد گذاشت.

image

 

هوآوی میت ایکس از دو نمایشگر جداگانه بهره می‌برد. صفحه نمایش 6.6 اینچی اولیه از رزولوشن 2480 × 1148 بهره می‌برد و نمایشگر پشتی، 6.4 اینچ بوده و رزولوشن آن نیز 2480 × 892 پیکسل است. زمانی که این دو نمایشگر در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند، یک صفحه نمایش 8 اینچی با رزولوشن 2480 × 2200 تشکیل می‌شود. این محصول از 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره مند است که به وسیله درگاه خارجی، می‌توان آن را 256 گیگابایت ارتقا داد. دوربین چهارگانه پشت دستگاه، حاوی مشخصات زیر است:

  • دوربین اولیه 40 مگاپیکسلی
  • دوربین 8 مگایپسکلی تله فوتو با زوم اپتیکال 3 برابری
  • دوربین 16 مگاپیکسلی اولتراواید
  • سنسور Time-of-Flight

در نهایت، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی نیز مسئولیت تأمین توان قطعات یاد شده را بر عهده خواهد داشت.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)