خانهاخبار
گوگل نست مینی به عنوان نسل جدید هوم مینی از راه رسید

گوگل نست مینی به عنوان نسل جدید هوم مینی از راه رسید

گوگل Nest Mini جدیدترین بلندگوی هوشمند گوگل است که جایگزین Home Mini می‌شود و با حفظ قیمت 49 دلاری نسل قبلی قابلیت‌ها و ویژگی‌های تازه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد.
۱۳۹۸/۷/۲۴

گوگل امشب از بلندگوی هوشمند جدیدی به نام Nest Mini رونمایی کرد که در واقع نسخه جدیدی از Home Mini است. گوگل هوم مینی اولین بار در سال ۲۰۱۷ معرفی شد که مدل کوچک‌تر و مقرون به صرفه‌تر Google Home به حساب می‌آمد. آن دستگاه با قیمت ۴۹ دلاری خود توانست فروش خوبی داشته باشد و گوگل را به فکر تولید Nest Mini بیندازد.

دستگاهی که معرفی شده کوچک‌ترین بلندگوی هوشمند گوگل است که باز هم با قیمت ۴۹ دلار به بازار می‌آید. هوم مینی و نست مینی شاید در نگاه اول کاملا شبیه یکدیگر به نظر برسند اما تفاوت‌های خاصی میان آن‌ها وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

image

گوگل در نست مینی مدلی با رنگ آبی آسمانی را به مدل‌های مرجانی، گچی و زغالی بلندگوی هوشمند خود اضافه کرده. جنس پوشش روی این دستگاه شبیه هوم مینی است، ولی این ماده حالا به طور کامل از مواد بازیافتی ساخته شده است.

در پشت نست مینی قلابی برای وصل شدن به دیوار وجود دارد تا کار شما را برای آویزان کردن این دستگاه راحت کند. در داخل این محصول بلندگوی جدیدی تعبیه شده که گوگل می‌گوید باس آن دو برابر بهتر از هوم مینی است. علاوه بر این، در این محصول از پردازنده سریع‌تر و تراشه تازه‌ای برای سیستم یادگیری ماشینی استفاده شده است.

این تراشه جدید به گوگل اسیستنت کمک می‌کند تا فرمان‌های شما را پیش‌بینی کرده و دستوراتی مثل روشن و خاموش کردن چراغ‌ها یا آلارم‌ها را در اختیارتان قرار دهد. نست مینی این فرمان‌ها را به خاطر می‌سپارد و در صورت تمایل شما آن‌ها را به صورت محلی ذخیره و اجرا می‌کند.

image

بلندگوی این دستگاه سه میکروفون دارد که تعداد آن‌ها یکی از هوم مینی بیشتر است و با سیستمی کار می‌کند که گوگل آن را Ultrasound Sensing می‌نامد. نست مینی با بررسی امواج بازگشتی از وسایل موجود در اتاق می‌تواند حدس بزند که کسی در نزدیکی آن قرار دارد یا نه.

اگر دست خود را روی نست مینی بکشید، دو چراغ LED جدید روشن می‌شود و محل کنترل‌های لمسی مربوط به تنظیم صدا و قطع و پخش موسیقی را به شما نشان می‌دهد. گوگل با نست مینی وعده صدای بهتر و قابلیت‌های بیشتری را می‌دهد که ظاهرا از نسل قبلی این دستگاه عملکرد بهتری خواهند داشت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)