خانهاخبار
اپل می‌گوید سریال See به خوبی Game of Thrones خواهد بود

اپل می‌گوید سریال See به خوبی Game of Thrones خواهد بود

سریال See با بازی جیسون موموآ تا دو هفته دیگه بر روی سرویس استریم اپل تی‌وی پلاس منتشر می‌شود و حالا مسئولان اپل می‌گویند که این سریال به خوبی Game of Thrones خواهد بود.
۱۳۹۸/۷/۲۴

سرویس اپل تی‌وی پلاس حدود دو هفته دیگر در دسترس کاربران قرار می‌گیرد و حالا کوپرتینویی‌ها دارند تمام تلاش خود را می‌کنند تا توجهات را به سمت سرویس جدیدشان جلب کنند. آن‌ها در جدیدترین اقدام خود سریال جدید این سرویس یعنی See با بازی جیسون موموآ را با سریال Game of Thrones مقایسه کرده‌اند.

سریال See از اولین و پرسروصداترین محصولات اپل تی‌وی پلاس است که آینده‌ای دیستوپیایی از بشریت را به تصویر می‌کشد که در آن مردم بینایی خود را از دست داده‌اند. این سریال از ابتدای راه‌اندازی سرویس استریم اپل در دسترس مشترکان آن قرار می‌گیرد.

جیمی ارلیخت و زک ون امبرگ، معاونان شرکت اپل، در گفتگویی در شماره جدید مجله Emmy در خصوص سریال See می‌گوید: «آیا این سریال می‌توانید به اندازه Game of Thrones حماسی باشد؟ با اطمینان می‌توانیم بگوییم بله.»

پیش‌تر خود جیسون موموآ در دو پست اینستاگرامی این سریال را به عنوان بزرگ‌ترین مجموعه‌ای معرفی کرده بود که او تاکنون روی آن کار کرده است. به این ترتیب او نیز به صورت ضمنی همین ادعا را تایید می‌کند. البته بالا بردن انتظارات تا این حد آن هم برای سریالی که قرار است برای اولین بار روی سرویسی نوپا منتشر شود، کمی اغراق‌آمیز به نظر می‌رسد، اما فاکتورهایی وجود دارد که می‌تواند شانس خوبی برای موفقیت سریال See به وجود بیاورد.

برای مثال نویسنده و سازنده سریال See استیون نایت، سازنده یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین سریال‌های فعلی دنیا یعنی Peaky Blinders است. این سریال گانگستری بریتانیایی در حال حاضر از طریق نتفلیکس در آمریکا پخش می‌شود و طرفداران زیادی دارد. در نتیجه حداقل می‌توانیم این شانس را برای استیون نایت قائل باشیم که کاربران سریال جدید وی را یک بار هم که شده از روی سرویس استریم اپل تماشا کنند.

سرویس استریم اپل تی‌وی پلاس از اول نوامبر با قیمت اشتراک ماهانه ۴.۹۹ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)